دادستان قم خبر داد

شناسایی و دستگیری باند جعل گواهی تست pcr کرونا برای مسافران خارجی

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۷۷۷۹
شناسایی و دستگیری باند جعل گواهی تست pcr کرونا برای مسافران خارجی
دادستان عمومی و انقلاب قم از شناسایی و دستگیری باند جعل گواهی تست pcr کرونا برای مسافران خارجی خبر داد و گفت: با تلاش و رصد عوامل قرارگاه دادسرای قم باند جعل گواهی های تست کرونا برای مسافران خارجی شناسایی و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین غریب با اشاره به محدودیت سفرهای خارجی در ایام کرونایی و لزوم ارائه گواهی منفی بودن تست pcr کرونای مسافران برای این سفرها، ابراز داشت: افرادی سودجو اقدام به جعل گواهی تست کرونا برای مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند می کردند که در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

این مقام قضایی افزود: این افراد با استفاده از برخی هتل داران، مسافران را اغفال کرده و در قبال ارائه این گواهی های جعلی مبالغی از یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می کردند.

 غریب با تاکید بر اینکه از محل ارتکاب جرم این افراد اسناد جعلی دیگری کشف گردیده است بیان داشت: این پرونده برای بررسی های بیشتر و شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با دستور قضایی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

دادستان قم در پایان تأکید کرد: مقابله و برخورد صریح و قاطع با سودجویان و اخلالگران حوزه سلامت در دستور کار جدی دستگاه قضایی می باشد.

نظر شما