امیرآبادی:

ستاد مردمی کرونا در قم به‌عنوان پشتیبان کادر درمان تشکیل شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۸۵۵۱
ستاد مردمی کرونا در قم به‌عنوان پشتیبان کادر درمان تشکیل شود
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد من بر این است که ستاد مردمی کرونا را مثل گذشته دایر کرده تا به‌عنوان پشتیبان بخش بهداشت و درمان فعالیت کرده و در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم با قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان قم گفت: مجموعه کادر بهداشت و درمان 8 ماه است که با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به مردم در حال تلاش هستند که صمیمانه از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها گفت: حضور این عزیزان بسیار مؤثر بوده و اثربخشی فراوانی نیز دارد و موجب می‌شود که همراه در بیمارستان نبوده و از این طریق شاهد عدم انتقال ویروس به بیرون از بیمارستان باشیم.

وی گفت: متأسفانه جامعه مثل روزهای اول کرونا جدی نمی‌گیرند و برنامه‌ریزی‌های دولت نیز به سمت عادی‌سازی رفته است که این خطرناک بوده و باید برای آن فکری اساسی شود.

امیرآبادی گفت: هم مردم و هم دولت موضوع کرونا را ساده گرفته‌اند و البته رسانه‌ها هم مثل قبل به آن نمی‌پردازند که باید تجدیدنظر صورت گیرد.

وی گفت: پیشنهاد من بر این است که ستاد مردمی کرونا را مثل گذشته دایر کرده تا به‌عنوان پشتیبان بخش بهداشت و درمان فعالیت کرده و در خدمت مردم باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز