مسئول بسیج رسانه قم:

جشنواره ابوذر موجب افزایش کیفیت آثار رسانه‌ای در قم شده است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۶۱۹۱
مسئول بسیج رسانه قم گفت: برگزاری جشنواره ابوذر در قالب بخش‌های متنوع موجب افزایش کمی و کیفی آثار رسانه‌ای تولیدشده در استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی تاجیک گفت: در جشنواره ششم ابوذر استان علاوه بر اینکه اهدافی همچون شناسایی نخبگان رسانه‌ای و افرادی که در حوزه پوشش خبری و تولید محتوا مشارکت دارند دنبال می‌شود، هدف اصلی تشویق و ترغیب اصحاب رسانه فعال در قم برای پرداختن به موضوع‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و دغدغه‌های مردمی و ارائه آثار فاخر در این حوزه‌ها نیز است.

مسئول سازمان بسیج رسانه قم همچنین گفت: خبرنگاران استان در جشنواره ششم نیز همچون دوره‌های گذشته، آثار متنوعی در پرداختن به سیره شهدای استان ارائه می‌کنند و بخشی از تولیدهای جشنواره به این موضوع مهم اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به این‌که برگزاری جشنواره ابوذر فرصت خوبی برای معرفی آثار رسانه‌ای فاخر در استان است، ادامه داد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم طی چند سال گذشته به‌صورت مستمر در سطح استان برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره  بعد از مرحله  استانی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

تاجیک با بیان اینکه در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم سعی شده به مسائل و موضوعات بومی استان پرداخته شود، افزود: از اصحاب رسانه استان می‌خواهیم که جشنواره بسیج رسانه را جشنواره خود بدانند و با ارسال آثار خود، مشارکت حداکثری در این جشنواره داشته باشند چراکه معتقدیم بسیج بدون حضور اقشار مختلف ازجمله اصحاب رسانه معنایی نخواهد داشت و همین حضور سبب پررنگ‌تر شدن و اعتبار جشنواره ششم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم اصحاب رسانه استان قم این ظرفیت و قابلیت را دارند که الگوی کشور بوده و راهکارهای حل بسیاری از مسائل روز جامعه را ارائه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز