استاندار قم:

سلامت مردم خط قرمز تصمیمات کرونایی است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۶۴۶۷
سلامت مردم خط قرمز تصمیمات کرونایی است
استاندار قم گفت: سلامت مردم خط قرمز مسئولان قم در هر تصمیم مرتبط با کروناست و هیچ مساله دیگری نمی تواند سلامتی مردم را در تصمیم گیری ها به خطر بیاندازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری افزود: الزاماتی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران انجام شود باید طی جلسات آینده به‌صورت دقیق مشخص گردد.

وی ابراز داشت: هیچ فردی بدون ماسک نباید وارد حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران شود.

استاندار قم با تاکید بر این که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین ادارات قم قابل‌قبول نیست و افراد متخلف باید به هیات تخلفات معرفی شوند گفت: دستگاه‌های اجرایی حق ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک را ندارند.

سرمست گفت: اینکه آمار داده می‌شود ۶ درصد ادارات قم به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند برای مجموعه مدیریت قم، نقطه آسیب بزرگی است.

استاندار قم ابراز داشت: هیات تخلف باید مدیران و کارمندانی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم‌توجه هستند را معرفی کنند.

سرمست در ادامه گفت: محدودیت های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی قم برای هفته آینده بعد از موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ خواهد شد.

استاندار قم عنوان کرد: بوستانها و پارک های شهری از هفته آینده می توانند طبق روال سابق به فعالیت خود ادامه دهند.

وی همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح رفع حادثه و تعویض شیرآلات رینگ غربی آبرسانی قم گفت: این طرح نشان داد که اقناع افکار عمومی تا چه میزان در پیشبرد برنامه ها موثر است.

نظر شما
پرونده ویژه