رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خبر داد

ثبت نام در دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۱۲۷۸
ثبت نام در دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی
رئیس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: ثبت نام در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی تا دهم آبان ماه امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد علی حسینی اظهار کرد: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا 14 آبان ادامه دارد بنابر این تمامی پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: خلاصه مراحل پذیرش شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش۲۶۰" عنوان و اظهار کرد: تمامی پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خاطر نشان کرد: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b۹۹۱ است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱ اضافه کرده بدون فاصله درج کنند و گذر واژه نیز شماره ملی ۱۰ رقمی دانشجویان است در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

وی با تشریح سایر مراحل ثبت نام در دانشگاه پیام نور اضافه کرد: تمامی دانشجویان قبل از انتخاب واحد، موظف به پرداخت۵۰ درصد شهریه ثابت هستند که برای این منظور باید از طریق منوی اصلی آموزش، گزارش های آموزش ، شهریه ، فهرست ها و آمارها و فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است، اظهار داشت: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند. هم اکنون حدود ۵ هزار دانشجو در ۵ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان قم تحصیل می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز