ثبت لحظه‌های ماندگار حرم رضوی، توسط عکاسان قمی

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۱۶۴۶
ثبت لحظه‌های ماندگار حرم رضوی، توسط عکاسان قمی
رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم گفت: برای نخستین بار به صورت گروهی و در قالب یک اردو، توسط این انجمن امکان حضور عکاسان قمی برای پوشش تصویری از آیین‌های عزاداری دهه آخر ماه صفر در حرم مطهر امام رضا(ع) فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر حسامی‌نژاد، با بیان اینکه یکی از آرزوهای عکاسان، عکاسی از حرم مطهر امام رضا(ع) است، گفت: امسال در دهه آخر ماه صفر تصمیم گرفتیم که در این زمینه با آستان قدس رضوی هماهنگی های لازم را به عمل آوریم.

وی با اشاره به تجربه و علاقه‌مندی خاص عکاسان قمی از اماکن مذهبی افزود: این مساله موجب شد تا عکاسان قمی بتوانند عکس های خوبی از این مکان مقدس در قاب دوربین خود ثبت و لحظه های نابی را با هنر خود ماندگار کنند.

وی با اشاره به همفکری هایی که در این برنامه میان عکاسان شرکت‌کننده انجام می شد، گفت: در این سفر از تجربه های تعدادی از استادان و کارشناسان برجسته کشوری در رشته عکاسی بهره بردیم و یک کارگاه آموزشی در این رابطه برگزار شد و درباره سوژه های عکاسی در این زمینه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با سپاسگزاری از مسئولان آستان قدس رضوی در رابطه با فراهم کردن زمینه حضور عکاسان قمی در این بارگاه ملکوتی گفت: شایسته است که این مساله نیز در قم روی دهد و امکان حضور عکاسان سایر استان ها برای عکاسی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) فراهم شود تا عکاسان دیگر شهرها نیز با تکنیک و نگاه هنرمندانه خود، لحظات ماندگاری را از «حرم مطهر بانوی کرامت» به ثبت برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز