دبیر کنگره ملی شهدای قم:

سیره شهدا به زبان هنر به مخاطبان انتقال یابد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۲۳۸۶
سیره شهدا به زبان هنر به مخاطبان انتقال یابد
دبیر کنگره ملی شهدای قم گفت: در جهت بزرگداشت و تکریم شهدا ۱۲ یادمان فرماندهان شهید به‌زودی در پیاده راه انقلاب نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد حاجی‌زاده با اشاره به نصب یادمان‌های شهدا در قم ذیل برنامه‌های یادواره شهید زین‌الدین اظهار داشت: یادواره یکی از برنامه‌های مهم ذیل کنگره شهید زین‌الدین و شش هزار شهید قم است و تأکید شده با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری از هنر برای تبیین جایگاه شهدا استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هنر پیام را ماندگار و اثربخش می‌کند و باید از ظرفیت‌های هنری استفاده کرد، ابراز کرد: در این کنگره یکی از بخش‌های مهم زیباسازی شهرداری بوده که با همه توان به میدان آمده است و برای بزرگداشت کنگره شهید زین‌الدین یک روز به نصب یادمان‌های شهدا اختصاص‌ یافته است.

دبیر کنگره ملی شهدای قم تصریح کرد: در جهت بزرگداشت و تکریم شهدا 12 یادمان فرماندهان بزرگ شهید توسط شهرداری قم نصب می‌شود که این شهیدان از میان خانواده روحانیت، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند.

حاجی‌زاده عنوان کرد: هر یک از المان‌ها نمادی از عظمت شهدا است و در مکان‌های پرتردد شهر نصب و رونمایی می‌شود تا همواره در نظر مردم باشد و با دیدن شهدا، این خون‌ها و ایثارها که در راه نظام و انقلاب و امنیت جامعه اتفاق افتاده است را به یاد بیاوریم و این همان رویکرد هنری بوده که ماندگار می‌ماند.

وی با تأکید بر اینکه امروز با توجه به هجمه‌های فراوان غیرفرهنگی، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، یادآور شد: صدای شهید باید به‌درستی رسانده شود و با سبک زندگی او هماهنگ شود و در این صورت بوده که پذیرش آن‌ هم بیشتر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز