صدور ۱۱۶ جریمه به دلیل ممنوعیت تردد بین استانی

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۶۳۰۳
صدور ۱۱۶ جریمه به دلیل ممنوعیت تردد بین استانی
فرمانده انتظامی استان قم از 116 اعمال قانون در قم در طرح ممنوعیت تردد بین استانی حد فاصل دوازدهم تا شانزدهم ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمود میرفیضی در نشست مدیران استان در سالن کرامت استانداری با بیان اینکه بیش از 650 نفر از نیروهای انتظامی استان در این طرح مشارکت داشته اند اظهار کرد: این طرح با تأکید بر اقناع سازی مردم و رانندگان برای عدم تردد در محدوده خارج از شهر و بین استان ها همراه بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس، بیش از 7 هزار دستگاه در محدوده عوارضی استان قم توجیه شدند که سبب بازگشت آنان و عدم اعمال قانون شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: البته در فاصله ساعت 12 روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه تا ساعت 24 روز جمعه شانزدهم آبان ماه نیز، 116 مورد إعمال قانون برای رانندگان متخلّف ثبت و ضبط شد.

میرفیضی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان خواست تا در ارائه آمار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز مختلف، آمار مراکز شماره گذاری خودرو را از آمار مراکز معاینه فنی تفکیک کنند، چراکه تنها مراکز شماره گذاری خودرو تحت نظارت پلیس راهور است.

وی ادامه داد: البته در همین مراکز شماره گذاری خودور نیز برنامه ریزی شده تا با نوبت دهی و افزایش ساعت کار این مراکز، بتوان از تراکم حضور مراجعان کاست.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه نظارت های پلیس بر إعمال محدودیت های کرونایی با هماهنگی و همکاری دیگر نهادهای مسؤول در این زمینه صورت می گیرد از تداوم این نظارت ها و حتی تشدید آن ها سخن گفت و یادآور شد: محدودیت اخیر ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضروری پس از ساعت 18 و به مدت یک ماه نیز با کمک و نظارت پلیس استان و همراهی دیگر نهادهای نظارتی دنبال خواهد شد.

میرفیضی سپس به برنامه ریزی پلیس استان برای افزایش خدمات غیرحضوری اشاره و عنوان کرد: قرار است با برنامه ریزی صورت گرفته،  7 خدمت جدید به خدمات غیرحضوری پلیس در استان قم اضافه شود.

وی افزود: حتی به دنبال آن هستیم تا مواردی مانند توقیف و رفع توقیف هم به سمت و سوی فرآیندی غیرحضوری سوق داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز