خدمت به شهدا فرهنگ‌سازی شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۶۳۸۲
خدمت به شهدا فرهنگ‌سازی شود
رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: خدمت به شهدا یک ارزش است و باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود و در این راستا لازم است فرهنگسازی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد حاجی زاده در آئین کاشت هزار و 90 اصله نهال به یاد شهدای قم در بوستان یادمان شهدا، اظهار کرد: شهدا برای امنیت و آرامش امروز جامعه ما از خون خود گذشتند و جانشان را برای این انقلاب فدا کردند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که توانستیم انقلاب، دفاع مقدس و امام راحل را درک کنیم، تصریح کرد: امروز در شهر انقلابی قم مسوولیت ها بر عهده مدیران انقلابی است و همواره نسبت به جایگاه شهدا آگاهی دارند.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با اشاره به مدت زمان فعالیت این کنگره بیان کرد: کنگره شهدا یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده و شهرداری و شورای اسلامی شهر قم از ابتدا تا کنون پای کار بودند و هر آنچه در توان داشتند برای شهدا به کار بستند.

وی ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و صدا و سیمای مرکز نور در اجرای برنامه های کنگره شهدا، عنوان کرد: امیدواریم خدمت به شهدا و خانواده شهدا به یک فرهنگ تبدیل شود.

حاجی زاده با تاکید براینکه شهدا خون پاکشان برای دفاع از انقلاب به زمین ریخته شد و هیچ اقدامی نمی تواند این موضوع را جبران کند، تصریح کرد: امروز به صورت نمادین به یاد شهدا درخت کاشته می شود تا فرزندانمان در آینده متوجه فداکاری هایی که شهدا برای ما انجام دادند باشند و به خون شهدا احترام بگذارند.

وی با تاکید براینکه امنیت امروز مدیون خون شهداست، خاطرنشان کرد: شهدا تکیه گاه ما محسوب می شوند و امیدواریم تا زنده هستیم قدردان خون شهدا باشیم و فرصت ها را مغتنم بشماریم.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با تاکید براینکه ما معتقدیم شهدا زنده هستند و چراغ راه جامعه محسوب می شوند، خاطر نشان کرد: برنامه های کنگره هر جمعه به شهدا گزارش می شود و در این راه بازخوردهای مثبتی از سوی شهدا دیده ایم.

 

نظر شما