تقدیر امام جمعه قم از اقدامات ارزشمند سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۶۷۹۷
تقدیر امام جمعه قم از اقدامات ارزشمند سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم
امام جمعه قم با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در راستای گرامیداشت روز قم گفت: این سازمان اقدامات ارزشمندی را در این زمینه برداشته که قابل تقدیر است و با برنامه های متنوع معنوی و فرهنگی که برای گرامیداشت روز قم در دست اقدام دارد نام شهر قم و فرهنگ این شهر بیش از پیش مطرح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ضمن تبریک ایام ورود حضرت معصومه (س) به قم، اظهار کرد: این ورود ها تصادفی نیست بلکه گزینش شده و حساب شده است برای آنکه یک مکانی را از لحاظ معنوی و دینی به اعتلا برسانند.

وی با اشاره به اینکه قم از نظر معنوی رشد فراوانی را داشته است، تصریح کرد: با وجود مزار پاک حضرت معصومه (س) در قم، حوزه های علمیه در این شهر شکل گرفت و قم محلی برای بیتوته مراجع عظام تقلید شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید براینکه مردم قم بسیار نجیب هستند ،عنوان کرد: این شهر هرچند از نظر معنوی با رشد بسیاری مواجه بوده است اما از نظر مادی بسیار عقب مانده است و همواره با مشکلاتی مواجه بوده که امیدواریم با وحدت مدیریت مدیران لایق و شایسته گام های ارزشمندی را برای رشد قم از نظر معنوی و فرهنگی و مادی بردارند.

وی با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در راستای گرامیداشت روز قم گفت: این سازمان اقدامات ارزشمندی را در این زمینه برداشته که قابل تقدیر است و با برنامه های متنوع معنوی و فرهنگی که برای گرامیداشت روز قم در دست اقدام دارد نام شهر قم و فرهنگ این شهر بیش از پیش مطرح می شود.

آیت الله سعیدی با تاکید براینکه ایجاد برنامه های فرهنگی متنوع موجب می شود عطر معنویت در شهر قم به مشام برسد، خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه ها سبب می شود که جوانان به عنوان سرمایه های این نظام با فرهنگ اصیل انقلاب و اسلام انس بیشتر آشنا شده و انس بگیرند.

 

نظر شما