معرفی ۶ هزار شهید استان قم در فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۷:۲۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۷۱۲۰
معرفی ۶ هزار شهید استان قم در فضای مجازی
مدیر تولید قرارگاه فضای مجازی کنگره ملی شهدای قم با اشاره به اهمیت معرفی شُهدا و فرهنگ شهادت در عرصه بین الملل از برنامه ریزی برای معرفی 6 هزار شهید استان قم در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، عبدالمجید تناور در حاشیه آیین آغاز به کار صفحات مجازی کنگره ملی شهدای استان قم با بیان این که ترویج سبک زندگی شهدا در فضای مجازی از اهداف ستاد کنگره ملی شهدای استان قم است اظهار کرد: تلاش فعالان قرارگاه فضای مجازی این است تا با تولیدات مختلفی در قالب بازی رایانه ای، انیمیشن، عکس نگاشت، پادکست و یا أپ همراه با شهدا، به استشمام بوی شهدا و فرهنگ شهادت در فضای مجازی کمک کنند.

وی افزود: وجود مزار یک هزار و 300 شهید نهضت جهانی اسلام در قم، زمینه مناسبی را برای تولید محتوا در مسیر معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه بین الملل پدید آورده است.

مدیر تولید قرارگاه فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان قم یادآور شد: تولید محتوا در فضای مجازی برای شناساندن فرهنگ و سیره 6 هزار و 90 شهید استان به نسل امروز نیز از دیگر برنامه های مهم این کنگره است.

در ادامه این نشست از یک انیمیشن کوتاه بر اساس خاطره ای واقعی از زندگی شهید مهدی زین الدین (ره)، فرمانده شهید سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم رونمایی شد.

این اثر پویانمایی حاصل تلاش جمعی از جوانان هنرمند و از جمله امیرسالار سیف نژاد و سید محمدحسین صالحی است که نام کارگردان آن با عنوان «شهیدان مهدی و مجید زین الدین» مزیّن شده بود.

رونمایی از صفحات مجازی این کنگره به نشانی shohadayeqom_ir@ بخش دیگری از این مراسم بود که در سالن رضوان شهرداری قم و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز