یادمان ۱۲ شهید سرافراز استان قم رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۷۸۴۸
یادمان ۱۲ شهید سرافراز استان قم رونمایی شد
یادمان 12 شهید انقلاب ودفاع مقدس در ایام سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم با حضور جمعی از مسؤولان وخانواده معظم شهدا رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، یادمان 12 شهید انقلاب و دفاع مقدس در استان قم با حضور احمد حاجی زاده رئیس کنگره شهدای استان قم، حجت الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ موحد جانشین فرمانده سپاه استان قم، حجت الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم، عبدالله جلالی رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم به همراه خانواده این 12 شهید عالی مقام در مجتمع امام خمینی گلزار شهدا برگزار شد.

احمد حاجی زاده رئیس کنگره شهدای استان قم در این مراسم اظهار کرد: برای نشان دادن جلوه های ایثار و شهادت باید از حضور هنرمندان اهل فن بهره برد.

موسوی منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم نیز با اشاره به پروسه اجرایی ساخت یادمان شهدا در قم، بیان کرد: این موضوع از شهریور ماه در دستور کار قرار گرفت و از هنرمندان تقاضا کردیم که در کارگاه های شخصی خودشان نسبت به ساخت این آثار هنری اقدام کنند تا  پس از رونمایی در محل های تعیین شده در سطح شهر نصب شوند.

احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز ابتکار شهرداری را در ساخت یادمان شهدا کاری ارزشمند وانقلابی دانست و پیشنهاد کرد نصب یادمان شهدا به یک نقطه از شهر محدود نشود و برای تمام نقاط پرتردد شهر نصب یادمان والمان شهدا صورت بگیرد.

زینب اسلام دوست مادر شهیدان زین الدین نیز در بخش پایانی این مراسم با سلام بر شهیدان سر افراز اسلام وگرامیداشت یاد وخاطر همه شهدا، بیان کرد: باید راه و روش شهدا را زنده نگه داشت و به خاطر بیاوریم که این شهدا برای دفاع از حریم اسلام جان خود را فدا کردند.

لازم به ذکر است با دستور شهردار قم مقرر شد سردیس سردار شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید ابومهدی المهندس نیز در قم ساخته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز