مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

ساخت یادمان‌های شهدا تکریم مفاخر شهر است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۸۳۸۲
ساخت یادمان‌های شهدا تکریم مفاخر شهر است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، ساخت و نصب یادمان‌های شهدا را اقدامی در جهت تکریم مفاخر ارزشی کشور دانست و افزود: با توجه به سابقه درخشان قم از آغاز نهضت اسلامی، به شهدای انقلاب نیز در زمینه یادمان‌سازی باید توجه ویژه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی و شهری از کنگره ملی شهدای قم تأکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌های کنگره شهدای قم که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم پیگیری می‌شود ساخت یادمان‌هایی از 12 شهید استان قم و نصب در پیاده‌راه انقلاب است.

وی، ساخت و نصب یادمان‌های شهدا را اقدامی در جهت تکریم مفاخر ارزشی کشور دانست و افزود: استان قم سابقه درخشانی در حوزه ایثار و جهاد و شهادت از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، خیابان انقلاب را یکی از پایگاه‌های مهم نهضت اسلامی عنوان کرد و گفت: خیابان انقلاب تعریف خاص خودش را دارد و به شهدای انقلاب و نهضت اسلامی نیز باید توجه ویژه کرد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود در مناسبت‌های دیگر، ساخت و نصب سردیس شهدای انقلاب در این خیابان مهم و انقلابی نیز مورد توجه قرار گیرد.  

حجت‌الاسلام لقمان‌پور در پایان با قدردانی از تلاش و اقدام سازمان زیباسازی شهرداری قم در ساخت یادمان‌های شهدا، تأکید کرد: ساخت و نصب یادمان‌های شهدا در خیابان‌های شهر موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز