بسیج فرهنگی که هرگز فرسوده نخواهد شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۳۹۴۱
بسیج فرهنگی که هرگز فرسوده نخواهد شد
حسینی نوده تصریح کرد:شاکله بسیج یک فرهنگ و تفکر عدالتخواه و با ایمان است که هیچگاه فرسوده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و گرامیداشت  هفته بسیج با  بیان آنکه سلاح بسیج و بسیجی ایمان و منطقش برقراری عدالت اسلامی است ؛اظهار داشت:ریشه شجره طیبه بسیج به حضرت علی بن ابیطالب (ع) می رسد که هدف ایشان از برقراری حکومت؛ برپایی عدالت و برقراری قسط اسلامی و مبارزه با جور و فساد در سراسر عالم بوده است.

سیدحسن حسینی نوده در ادامه رمز موفقیت یک ملت و حکومت اسلامی را توکل بر خدا ؛ ایمان ؛  تبعیت و فرمانبرداری بی چون و چرا از حاکم اسلامی دانست .

حسینی نوده ضمن برشمردن ویژگی های یک بسیجی ؛ تبعیت از ولی فقیه زمان را بارزترین این ویژگی ها دانست که برای عمل به فرامین ولی امر مسلمین جهان در همه عرصه ها نهایت تلاش و کوشش خود را انجام داده و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند بود.

وی افزود: هر بسیجی به تنهایی، یک ملت است و همیشه و در همه حال برای فدای جان در راه اسلام بر کسی منت نمی گذارد و فقط با خدای خود معامله می کند .

حسینی نوده خاطرنشان کرد: بسیج خود  یک فرهنگ است و بسیجی نیز  فرهنگ ساز است و هر زمان که فرهنگ بسیجی در مسئولین ما رشد و نمو یافت و تقویت شد؛ در تمامی زمینه ها پیشرفت داشته ایم.  

وی تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که هرگاه نگاه به درون کشور داشته باشیم  ؛  با همدلی و اتحاد و با همراهی مردم توانسته ایم به اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم و یا نزدیک شویم.

حسینی نوده در قسمتی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: پر ظرفیت ترین قلب ها ؛ قلب بسیجی است و هیچ افتخاری در این دنیا بالاتر از بسیجی بودن نیست ؛ چرا که  حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و بسیج قلب من است.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم در پایان با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند« بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند» نقش بسیج و بسیجیان را در این عرصه بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: بسیج در موضوعات گوناگون از جمله سبک زندگی اسلامی ؛ خودکفایی اقتصادی؛ علمی و‌پژوهشی ؛ معنویت و اخلاق ؛ استقلال و آزادی ؛ عدالت و مبارزه با فساد ؛ میتواند نقش آفرینی کند و همچون گذشته بدرخشد.

نظر شما