استاندار قم :

استفاده از خدمات دستگاه‌های اجرایی منوط به ارائه کارت ملی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۵۳۲۹
استفاده از خدمات دستگاه‌های اجرایی منوط به ارائه کارت ملی است
استاندار قم استفاده مردم استان از خدمات دستگاه‌های اجرایی و عمومی، منوط به ارائه کارت ملی یا کارت شناسایی معتبری که شماره ملی در آن درج شده باشد دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست با تسلیت شهادت دانشمند فرهیخته، دکتر فخری زاده به عموم هموطنان و بویژه هم استانی‌ها اظهار کرد: وضعیت استان قم در موضوع کرونا چه از نظر میزان بستری‌ها و چه از نظر فوتی‌های کرونایی در شیب نزولی است و از این رو باید از مردم فهیم استان، اصناف، کسبه، کارمندان و دیگر فعالان بخش‌های اجرایی و عمومی به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پایبندی به محدودیت‌ها تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های مصوب در هفته‌های گذشته، همچنان ادامه خواهد داشت افزود: این محدودیت‌های تا تغییر وضعیت استان از وضعیت فعلی قرمز به وضعیت بهتر تداوم دارد.

استاندار قم با ابراز امیدواری نسبت به رسیدن استان به وضعیت بهتر در زمینه شیوع کرونا بیان کرد: به هر حال در هفته‌های اخیر و در استان با شیب نزولی مواجه بوده ایم و این امیدواری وجود دارد که با رعایت شیوه نامه‌ها توسط هم استانی‌های عزیز، به وضعیت بهتری برسیم.

سرمست سپس به نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارش‌هایی از استان‌های مختلف ارائه و بر تداوم محدودیت‌های تأکید شد، ضمن آن که این گزارش‌ها نشان می‌داد وضعیت کرونا در اکثر استان‌ها تحت کنترل است.

وی اضافه کرد: یکی از مصوبات نشست امروز این بود که مردم و ارباب رجوع برای استفاده از خدمات سازمان‌های دولتی و عمومی باید کارت ملی یا کارت شناسایی معتبری که دارای شماره ملی باشد به همراه داشته باشند.

استاندار قم ادامه داد: البته این نشست مصوبات دیگری هم داشت که ابلاغ خواهد شد.

سرمست همچنین درباره تعطیلی ادارات در استان گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات به دو بخش ضروری و غیرضروری تقسیم شده اند و همان محدودیت‌های مصوب گذشته در آن‌ها ادامه می‌یابد، ضمن آن که بالاترین مقام هر دستگاه این اختیار را دارد که نیروی انسانی آن نهاد را به شرط آن که هیچ گونه اختلالی در خدمات رسانی به مردم پیش نیاید، به حداقل برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز