آیت‌الله علوی گرگانی:

ترور دانشمندان حرکت علمی کشور را متوقف نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۵۳۵۵
ترور دانشمندان حرکت علمی کشور را متوقف نمی‌کند
آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید در پیامی ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای کشور گفت: دشمنان بدانند با ترور نمی‌توانند حرکت علمی کشور را متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله علوی گرگانی در این پیام آمده است: ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده به دست جنایتکاران شقاوت‌پیشه نشانه شدت عصبانیت آن‌ها از پیشرفت علمی جامعه اسلامی ایران است.

پیام حاکی است: به‌طور حتم مسیر پیشرفت علمی کشور درزمینهٔ هسته‌ای و دفاعی با تلاش و کوشش جوانان و دانشمندان نخبه و متعهد و کوشا ادامه خواهد یافت و دشمنان این مرزوبوم باید بدانند که با این ترورها  نمی‌توانند حرکت علمی کشور را کند یا متوقف کنند.

وی در ادامه این پیام بابیان این‌که شهادت بهترین پاداش برای زحمات و تلاش‌های این دانشمندان مؤمن و انقلابی می‌باشد افزود: امید است خداوند زمینه قدرت یافتن مستضعفین و نابودی استکبار جهانی را هر چه زودتر فراهم آورد.

پیام می‌افزاید: این‌جانب این مصیبت مولمه را به مقام معظم رهبری و خانواده و دوستداران ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و مطمئن هستم که خون این شهدا دامن دشمنان شقاوت‌پیشه را خواهد گرفت و مسیر زبونی و اضمحلال آن‌ها را سریع‌تر خواهد نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز