آیین بزرگداشت شهید فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۶۶۸۵
آیین بزرگداشت شهید فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع دوشنبه شب در رواق شاه‌عباسی در کنار ضریح حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، تولیت آستان حضرت معصومه(س) در این آیین که به‌صورت زنده از چند شبکه‌ تلویزیونی و همچنین شبکه اجتماعی و پایگاه خبری حرم حضرت معصومه(س) پخش شد، ضمن تسلیت برای فقدان این بزرگوار و تبریک به مناسبت شهادت وی، گفت: شهدای ما با شهادت خودشان قدرت و نیروی بیشتری برای حفظ ارزش‌های انقلاب و تلاش برای ادامه راه شهیدان به مردم و جوانان این کشور تزریق می‌کنند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی با بیان این‌که شهید فخری زاده از سرمایه‌های ارزشمند نظام بود، اضافه کرد: خانواده این شهید با مواضع شجاعانه، آگاهانه و از روی بصیرت مردم را امیدوار و بر ادامه راه آن شهید والامقام تاکید و دشمنان کوردل، گمراه و کینه‌توز را ناامید کردند.

وی با اظهار تاسف از فقدان چنین دانشمند فرزانه‌ای، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته مردم از انقلاب اسلامی دفاع کردند و بر مواضع بر حق خودشان که مواضع امام راحل، شهدا و ایثارگران است تاکید کردند.

وی با بیان این‌که شهادت مظلومانه قهرمان عرصه علمی بازتاب بسیار وسیع و گسترده‌ای داشت، گفت: مردم باید یاد این شهید بزرگوار را زنده نگه دارند و راه وی را از نظر تلاش بیشتر در راه احیای اسلام، ارزش‌های دینی و انقلابی و هم نسبت به نخبه پروری که از اهداف شهید بود، ادامه دهند.

سعیدی افزود: مردم ایران اسلامی باید این پرچم را که امیدی برای مستضعفان، زمینه‌ساز حکومت مهدی(عج) و بغض و کینه‌ای برای دشمنان است، را افراشته نگه دارند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، بیان کرد: برخی مسلمانان ضعیف الایمان ممکن است به خاطر ترس از دشمن و ضعف ایمانشان به دام صلح و سازش ذلت‌بار بیفتند.

وی افزود: در قرآن خطاب به مومنان تاکید شده: مبادا در ارزش‌های دینی کوتاهی کنید که شما برتر هستید و شما بر آن‌ها پیروز خواهید شد.

تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: به‌طور حتم صلح بسیار خوب است، اما صلحی شرافتمندانه و عزتمندانه که تامین کننده اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، حیثیت، عظمت و اقتدار و آبروی مسلمان را حفظ کند نه صلحی که همراه با خواری و ذلت باشد.

وی گفت: پیام شهادت این عزیزان برای مردم این است که در راه اهداف بلند نظام که برگرفته از قرآن و عترت است و در راهی که به انتظار قیام جهانی حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) هستیم، باید بااقتدار در راه عزت اسلام، انقلاب و دفاع از ارزش‌ها استوار بمانیم.

در این آیین که با حضور جمعی از خادمان حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، یکی از مداحان اهل بیت به نوحه سرایی پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز