معاون شهردار قم خبر داد

ایجاد ۵ هزار مترمربع فضای سبز عمودی در بوستان شهید زین‌الدین

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۸۵۱۷
ایجاد ۵ هزار مترمربع فضای سبز عمودی در بوستان شهید زین‌الدین
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به مساحت بیش از 30 هزار مترمربعی بوستان طبقاتی زین‌الدین از طراحی 5 هزار مترمربع دیوار باغچه و فضای سبز عمودی در این بوستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیرسامع با اشاره به توسعه سرانه فضای سبز قم، اظهار داشت: رسیدن شهر قم به سرانه بیش از ۲۰ متر فضای سبز اتفاق بسیار مبارکی است که با رسیدن مساحت فضای سبز قم به ۲۶۰۰ هکتار محقق شده است.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری قم این سرانه در سال ۹۴ حدود ۱۴ مترمربع بود که امروز با ۹۰۰ هکتار توسعه و با احتساب افزایش جمعیت به بیش از ۲۰ متر رسیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم بوستان هزار هکتاری را گام مهمی در راستای توسعه فضای سبز قم نام برد و افزود: بوستان شهید زین‌الدین یکی از بوستان‌های پارک کوهستانی هزار هکتاری است که با مساحت بیش از ۳۰ هزار مترمربعی یک بوستان طبقاتی با ویژگی‌های بسیار خاص محسوب می‌شود.

سامع با اشاره به اینکه بوستان شهید زین‌الدین بااعتبار ۱۴ میلیارد تومانی احداث و افتتاح شد، تأکید کرد: بیش از ۵ هزار مترمربع دیوار باغچه و فضای سبز عمودی در بوستان زین‌الدین ایجادشده است.

به گفته وی، توپوگرافی و مدلی از ناهمواری‌هایی که در بوستان است باعث زیبایی بیشتر آن شده و طراحی آن به‌گونه‌ای است که مردم و گروه‌های مختلف سنی می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم به سایر پروژه‌های فضای سبز شهر قم هم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مختلفی هم در دست انجام داریم که بوستان زائر، بوستان خضر، بوستان حنانه در منطقه دو و بوستان‌هایی در پردیسان ازجمله پروژه‌های فضای سبز شهر قم است که تا پایان سال در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز