نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

امروز جمهوری اسلامی از برکت خون شهید فخری زاده ها در بسیاری از عرصه های علمی دنیا نقش اول را ایفا می کند

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۸۵۵۷
امروز جمهوری اسلامی از برکت خون شهید فخری زاده ها در بسیاری از عرصه های علمی دنیا نقش اول را ایفا می کند
نماینده ولی فقیه در سپاه قم گفت:جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی، فداکاری ملت شریف ایران و فرزندان راستین امام و رهبری و به برکت خون شهید فخری زاده ها و قاسم سلیمانی ها در بسیاری از عرصه های علمی در دنیا نقش اول را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام(ع) ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند نخبه هسته‌ای شهید محسن فخری زاده گفت این شهید بزرگوار از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که از فکری روشن و بسیار خلاق  برخوردار بود.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد شهید فخری‌زاده یک شخصیت فکری  و اندیشمند و همچنین اهل فلسفه و عرفان بود که دغدغه فرهنگی و ویژگی مذهبی خود را با مهارت و تخصص علمی تلفیق نموده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با اشاره به محبوبیت  شهید فخری زاده در جامعه علمی کشور گفت: این شهید بزرگوار بسیار مطرح و مورد احترام تمام دانشمندان نظام و حتی مورد توجه جامعه علمی بیگانه بود.

حجت الاسلام اکبری در پاسخ به این سوال که چرا دشمن دست به این گونه اقدامات غیر انسانی می زند اظهار داشت :دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار در حال غرق شدن و فروپاشی است و اسرائیل فرزند  آمریکا از فروپاشی استکبار جهانی احساس خطر کرده است و از این رو با روح استکباری و درنده خویی که دولت صهیونیست دارد اینگونه کار های غیر انسانی را صورت می دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم تصریح کرد:دشمن فکر می‌کند که با ترور شهید فخری زاده و دیگر شخصیت‌های علمی ما می‌تواند آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را از بین برده و یا متوقف کند اما نوری که فخری‌زاده ها را هدایت میکند توحید و دلدادگی آنها به نظام جمهوری اسلامی است که هیچگاه بی فروغ نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن در این خیال است که روزی کارها ومنویات نظام را در جهان خاموش کند و تمام نیروهای انقلابی این نظام را ازبین ببرد که البته توان چنین کاری را ندارد و انشاالله به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد،گفت:مسئولین و مدیران از این وقایع درس بگیرند که غرب هیچگاه تکیه گاه مناسبی برای حل مشکلات کشور نبوده و نخواهد بود.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به این موضوع که جمهوری اسلامی موفقیت‌های زیادی در حوزه صنایع موشکی ،هسته‌ای و نظامی داشته و باید در دیگر عرصه ها نیز بدرخشد گفت: انقلاب اسلامی توانسته در این ۴۱ سال به شایستگی مسیرش را طی کند و بخش اعظمی از اهدافش را به جهان معرفی کند .

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی ،فداکاری ملت شریف ایران و فرزندان راستین امام و رهبری و به برکت  خون شهید فخری زاده ها و قاسم سلیمانی ها در بسیاری از عرصه های علمی در دنیا نقش اول را ایفا می‌کند،و امروز برای بسیاری از کشورهای جهان الگو قرار گرفته که این دستاوردها با هدایت امامین انقلاب میسر گردیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به ترس و وحشت استکبار جهانی از جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمن هر چقدر تلاش کرد تا با ایجاد موانع نظام را از حرکت و شتاب بازدارد موفق نشد و از این رو به ترور شخصیت های برجسته ای چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخر زاده دامن زد تا این شخصیت ها را از میان بردارد و به هدف شوم خود برسد که این کار نیز برای آنها نتیجه ای جز ذلت خودشان نخواهد داشت و نمی‌توانند مانع حرکت آرمانی آرمان خواهان در این نظام شوند.

وی تاکید کرد: با همه این اتفاقات مردم ما بالنده تر و مانند همیشه مستحکم تر و با اراده قوی تر پای عهد خویش ایستاده اند تا پرچم سبز ولایت فقیه به دست حضرت ولی عصر(عج) برسد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام با اشاره به طرح مصوب اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص تقویت توان هسته ای کشور با قدردانی از این عملکرد مجلس گفت: البته توقعی که از مجلس انقلابی و ولایتمدار وجود دارد بیش از اینهاست و دولت هم بایستی در کنار مردم باشد و با بهره گیری از هدایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراه و همدل با ایشان از کیان نظام جمهوری اسلامی حراست و حفاظت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز