قم میزبان اردوی تیم ملی بوکس شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۹۷۱۸
قم میزبان اردوی تیم ملی بوکس شد
ملی‌پوشان تیم بوکس جوانان کشورمان برای حضور موفق در پیکارهای 2021 قهرمانی جوانان جهان اردوی آماده‌سازی خود را در قم تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، تیم ملی بوکس جوانان ایران با هدف کسب آمادگی برای حضور موفق در پیکارهای 2021 قهرمانی جوانان جهان تا کنون یک مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی خود را سپری کرده و بهترین‌های این رشته زیر نظر کادر فنی مرحله دیگری از تمرینات را در قم برگزار می‌کنند.

اکنون که حدود چهار ماه دیگر به زمان شروع پیکارهای قهرمانی بوکس جوانان دنیا باقی مانده، دومین مرحله اردوی تیم ملی توسط کادر فنی این تیم برنامه‌ریزی شده و با حضور نفرات برگزیده به میزبانی هیات بوکس استان قم در خانه بوکس مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه قم برگزار خواهد شد.

این مرحله از برنامه‌های تمرینی تیم ملی جوانان به دمت دو هفته در قم پیگیری می‌شود، در شرایطی که 17 بوکسور جوان و مستعد از استان‌های مختلف در اردو هستند و اتفاق مهم و ویژه برای علاقمندان به بوکس در قم، حضور سه نخبه مشت‌زنی قم در این مرحله از اردوهای تیم ملی ایران است.

تیم ملی بوکس جوانان در حالی آماده‌ حضور موفق در پیکارهای جهانی 2021 می‌شود که میزبانی این مسابقات به کشور لهستان سپرده شده و رقابت‌های این دوره فروردین‌ماه سال 1400 در قاره سبز به انجام می‌رسد و تیم‌های مطرح بوکس دنیا برای کسب رتبه‌های برتر به روی رینگ می‌روند.

در شرایطی که بوکسورهایی از 13 استان برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی بوکس جوانان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به اردو دعوت شده‌اند، مهدی پرویزی از آذربایجان‌شرقی، مصطفی ریگی از سیستان و بلوچستان، پوریا سعیدی‌اصل از خوزستان، امین بیاتی از کرمانشاه، علیرضا شعبان‌زاده از گیلان، رامین بابالو از کردستان، ابوالفضل فریدی از لرستان، امیررضا شکاری از مازندران، فرهاد مرادی از اردبیل، امین ابراهیم‌زاده از البرز، ابوالفضل اکسون، امیرحسین رضایی و مهدی جشنانی از تهران، آماج ملکی از کردستان، محمدحسین یعقوب‌لو، امیرمحمد فتوح‌طلوع و محمدجواد بختیاری از قم نفرات حاضر در این اردو هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز