آخرین وضعیت آیت الله مصباح یزدی از زبان فرزند ایشان

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۴۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۰۳۴۷
آخرین وضعیت آیت الله مصباح یزدی از زبان فرزند ایشان
فرزند آیت الله مصباح یزدی گفت: سطح هوشیاری پدر خوب است و امیدواریم با دعا و توسلات بهبودی هرچه سریعتر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی درباره آخرین وضعیت جسمانی این عالم و اندیشمند انقلابی گفت: ایشان از مدتی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری‌های گوارشی تحت نظر پزشک بودند، به تدریج علایم بیماری و آثار داروها باعث ضعف مفرط ایشان شد و الان متاسفانه به شدت بیشتری رسیده‌است.

وی افزود: طبق نظر پزشکان متخصص، سطح هوشیاری پدر خوب است و بقیه اعضا و جوارح هم خوب کار می‌کنند. امیدواریم با درمان‌های بیشتر و پیروی از دستورات پزشکان متخصص و اطبا سنتی و همچنین با دعای مردم خوب ایران، حال ایشان بیش از الان رو به بهبودی رود. طبیعتا زمان بهبودی کامل ایشان مشخص نیست و نمی‌توان زمان خاصی برای آن تعیین کرد اما ما امیدواریم که با دعا و توسلات و رعایت دستورات پزشکان، این امر هرچه سریع‌تر محقق شود.

وی با اشاره به حواشی اخیر در فضای مجازی پیرامون حال آیت‌الله مصباح‌یزدی، اظهار کرد: سایت رسمی مجموعه آثار ایشان با آدرس مصباح‌یزدی دات‌آی‌آر، موجود و با همین آدرس در کانال‌های شبکه‌های مجازی هم فعال است. مردم از این طریق اخبار حال پدر را دنبال کنند و به شایعاتی که به هر دلیل توسط برخی افراد منتشر می‌شود دقت نداشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز