هزینه ۲ میلیارد تومانی شهرداری برای خرید تجهیزات برق پیاده راه انقلاب

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۷۸۷۲
هزینه ۲ میلیارد تومانی شهرداری برای خرید تجهیزات برق پیاده راه انقلاب
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به هزینه 2 میلیارد تومانی شهرداری برای خرید تجهیزات برق پیاده راه انقلاب، از تغییر شبکه برق خیابان انقلاب از روسطحی به زیرسطحی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  مجید متین فر با اشاره به آخرین پیشرفت پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب، اظهار داشت: کف‌پوش خیابان به اتمام رسیده است و امید داریم ظرف روزهای آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به روشنایی پیاده راه انقلاب، افزود: ۴۷پایه روشنایی در سطح پیاده‌راه در نظر گرفته‌شده است.

متین فر با اشاره به وضعیت نامناسب برق خیابان انقلاب باوجود کابل‌های رهاشده و هوایی و تیرهای نامناسب ازنظر منظر شهری، افزود: برای احداث پیاده راه انقلاب یکی از نیازهای اصلی این بود که تمام تأسیسات روسطحی به شکل زیرسطحی اجرایی شود.

به گفته وی گاهی اوقات دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری اعم از برق، گاز، مخابرات و آب و فاضلاب در طرح‌های عمرانی بسیار عقب‌تر از شهرداری هستند اما ازآنجایی‌که شهر یک موجود زنده است نیازهایش نیز باید به‌روز تأمین شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: برای اصلاح وضعیت برق خیابان انقلاب شهرداری با هزینه خودش کل لوازم موردنیاز را با برآورد اداره برق خریداری کرد که بیش از ۲ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشت.

متین فر افزود: تجهیزات از سوی شهرداری تأمین شد اما اجرا به عهده خود اداره برق گذاشته شد که اگر خوب و بد اجرا شود مسئولیتش بر عهده خودشان است.

وی به وضعیت اجرای شبکه آب و فاضلاب در خیابان انقلاب هم اشاره کرد و گفت: آب و فاضلاب و گاز و مخابرات در نقاطی اجرانشده بود که تکمیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز