استاندار قم :

همگان باید در راستای حمایت از ورزش تلاش کنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۸۶۱۹
همگان باید در راستای حمایت از ورزش تلاش کنند
استاندار قم با تاکید بر ضرورت ورود واحدهای صنعتی استان برای حمایت از تیم های ورزشی استان گفت: مجموعه مدیریت استان با تمام توان از ورزشکاران و جامعه ورزش قم برای افتخارآفرینی بیشتر در سطح ملی و بین المللی حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست،‌روز چهارشنبه در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، با اشاره به اهمیت ورزش در افزایش نشاط اجتماعی افزود: نقش ورزش در قبال جامعه به ویژه افزایش نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بالای ورزش همگانی و قهرمانی در سطح استانی، ملی و بین المللی همواره حمایت از رشته های ورزشی محتلف مورد تاکید بنده بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه برای توسعه و رشد ورزش استان نیازمند برنامه ریزی بلند مدت هستیم، ادامه داد: حمایت از ورزش قم به ویژه رشته های ورزشی شاخص استان که در سطح اول کشور قرار دارند همواره مورد تاکید مجموعه مدیریت استان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه کشتی قم در سطح ملی گفت: با اقدام های موثر صرت گرفته به منظور توسعه کشتی در این استان،‌ هم اکنون ورزش قم با نام کشتی در سطح ملی شناخته می شود.

رسول منعم با تاکید بر اینکه کشتی قم توانسته دستاوردهای بسیار خوبی طی سال های اخیر در سطح ملی و بین المللی کسب کند، ادامه داد: تلاش های فراوانی برای پیشرفت کشتی استان قم توسط هیات کشتی استان قم صور گرفته است و بستر لازم برای جهش در این زمینه در استان وجود دارد.

وی افزود: کسب سهمیه المپیک و همچنین کسب عناوین متعدد در رقابت های جهان و آسیا از جمله افتخارات کشتی گیران طی سال های اخیر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم در ادامه همدلی و ثبات کنونی در فدراسیون کشتی را به دلیل مدیریت علیرضا دبیر بر این فدراسیون دانست و گفت: با مسئولیت گرفتن علیرضا دبیر در فدارسوین کشتی همدلی و همسوی در فدراسیون ایجاد شده است که این موضوع بستر برای ارتقا و رفع چالش های این رشته ورزشی را در کشور فراهم می کند.

در برنامه سفر یک روزه رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی به قم، علاوه بر دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان،دیدارهای مختلفی از جمله دیدار با استاندار، شهردار،‌جلسه با مربیان و داوران کشتی قم اعلام شده است.

علیرضا دبیر صبح امروز در ابتدای سفر خود به قم علاوه بر حضور در گلزار شهدای مدافع حرم قم ، مضجع شریف کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز زیارت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز