معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای قم خبر داد

ارتقای کمی و کیفی سامانه‌های ذخیره آب شرب

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۹۷۶۶
ارتقای کمی و کیفی سامانه‌های ذخیره آب شرب
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان از ارتقای کمی و کیفی سامانه‌های ذخیره آب شهر قم با انجام عملیات شستشو و گندزدایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس جاسب زنگنه با اشاره به اینکه مخازن بتنی سالاریه جزو مخازن اصلی تأمین کننده آب قم به شمار می‌روند اظهار داشت: دو رینگ شرقی و غربی شبکه آب شهر از این مخازن آبگیری می‌شود.

وی حجم مخازن سالاریه را 80 هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی سامانه‌های ذخیره آب شهر، شستشو و گندزدایی این مخازن در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه فصول سرد سال به دلیل کاهش مصرف آب در شهر فرصتی مناسبی برای تخلیه مخازن و شستشو است خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات به گونه‌ای برنامه ریزی شد که شهروندان با کوچکترین مشکلی در تأمین آب مواجه نشوند.

وی لایروبی و شستشوی مخزن و تخلیه رسوبات، تست نشت‌یابی، کنترل لوله‌های ورودی و خروجی و بررسی ایرادات سازه‌ای و رفع برخی ایرادات جزئی جهت بهبود سرویس‌دهی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: طی عملیات شستشو و گندزدایی، وضعیت مخازن نیز به صورت کامل بررسی و ایرادات احتمالی برطرف می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز