نصب ۳۲۰ سازه تبلیغاتی با محتوای دهه بصیرت

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۲۳۴۱
نصب ۳۲۰ سازه تبلیغاتی با محتوای دهه بصیرت
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نصب 240 سازه آویز متناسب با دهه بصیرت در سطح شهر خبر داد و گفت: 80 سازه پرتابل نیز برای تبلیغات محیطی اختصاص پیدا کرده و عرشه‌های پل و ورودی عوارضی بانام شهدا زینت پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در رابطه با دهه بصیرت، اظهار داشت: فضاسازی میادین و معابر اصلی را ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری قم برای آمادگی در این ایام محسوب می‌شود که توسط معاونت خدمات شهری اجرایی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قم در دهه بصیرت نیز افزود: با اهمیت این سازمان نمادهای متناسب با دهه بصیرت در فضاهای شهری توزیع و پخش می‌شود.

www.qom.ir/62708

کلانترزاده از آغاز ساخت سردیس شهید سلیمانی نیز خبر داد و گفت: ساخت سردیس شهید مظفری نیا نیز به مناسبت هفته بصیرت آغاز خواهد شد.

وی به اقدامات تولید محتوا در راستای گرامیداشت دهه بصیرت هم اشاره کرد و گفت: سرود جدیدی با مضامین دهه بصیرت، شهدای هسته‌ای و … با همکاری یکی از گروه‌های سرود مطرح استان قم با حمایت روابط عمومی آماده‌شده است.

کلانترزاده موضوع قم، جایگاه والای فاطمه زهرا(س)، شهدای هسته‌ای، شهید سلیمانی و مقاومت را از مباحث مطرح‌شده در تبلیغات دهه بصیرت برشمرد و تأکید کرد: دهه بصیرت زمانی برای میثاق امت با ولایت است و به دلیل اهمیت این روزها امسال سعی کردیم تبلیغات را به‌صورت گسترده در تمام مناطق شهری توزیع کنیم.

وی بابیان اینکه هرکدام از شهروندان با نصب پرچم یا زهرا(س) یا پرچم مشکی می‌توانند شهرداری را در این مسیر کمک کنند؛ تصریح کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران نیز در ایام دهه بصیرت در سطح شهر نصب خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به شعار محوری دهه بصیرت، تأکید کرد: «بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی» شعار محوری دهه بصیرت است و علاوه بر این متناسب با اتفاقاتی که  در سطح شهر قم رقم خواهد خورد نام‌گذاری روزانه نیز انجام‌شده است.

کلانترزاده از نصب ۲۴۰ سازه آویز متناسب با این ایام در سطح شهر خبر داد و گفت: ۸۰ سازه پرتابل برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده و عرشه‌های پل و ورودی عوارضی بانام شهدا زینت پیداکرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز