معاون شهردار قم خبر داد:

ساماندهی روز بازارهای قم با حضور ناظران بهداشتی

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۲۴۶۹
ساماندهی روز بازارهای قم با حضور ناظران بهداشتی
معاون شهردار قم با اشاره به وضعیت روز بازارها گفت: 13 روز بازار در نقاط مختلف شهر داشتیم که دو مورد آن‌ها تعطیل شدند و بر روی 11 روز بازار دیگر، نظارت‌ها به‌خوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد کرونا استان گفت: شهرداری در راستای کمک به مطلوب شدن وضعیت شهر ازنظر کرونا همواره تلاش کرده است و این را وظیفه خود می‌داند.

معاون شهردار قم تصریح کرد: تمامی وظایفی که در این خصوص به ما ارائه‌شده بود، انجام داده‌ایم و در راستای کمک به رفع مشکلات جامعه در راستای رها شدن از این ویروس تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت روز بازارها گفت: 13 روز بازار در نقاط مختلف شهر داشتیم که دو مورد آن‌ها تعطیل شدند و بر روی 11 روز بازار دیگر، نظارت‌ها به‌خوبی در حال انجام است.

سامع گفت: در برخی از روز بازارها که امکان آسفالت وجود داشت، این کار انجام و مابقی نیز شیب بندی‌ها صورت گرفت.

معاون شهردار قم گفت: پنج روز بازار جابه‌جا شد و چهار روز بازار باید وضعیت بهتری پیدا کنند که در دستور کار قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم.

وی گفت: همچنین از ورود اجناس خطرناک و فله به این روز بازارها جلوگیری به عمل آمد و فاصله‌گذاری‌ها انجام و نمایندگان بهداشت و نیروی انتظامی و همچنین پلیس راهور را در روز بازارها داریم.

سامع گفت: اجناس بدون نشان را نیز از دستور کار خارج کرده و عرصه اجناس روز زمین را ممنوع کردیم از سوی دیگر محدودیت فعالیت برای این مراکز در نظر گرفته شد تا بتوانند بدون مشکل بهداشتی فعالیت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز