رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

مقاومت نسخه پیش برنده انقلاب اسلامی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۴۲۳۰
مقاومت نسخه پیش برنده انقلاب اسلامی است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تردیدی نیست که نسخه پیش برنده انقلاب اسلامی، مساله مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام محمد قمی در ارتباط تصویری با مراسم رونمایی از کتاب «قرآن، کتاب مقاومت» در حوزه علمیه مشکات قم با بیان این که نگاه کاربردی و متعالی به قرآن و در امر تبلیغ ضروری است اظهار کرد: تا نگاه جامعه به قرآن ارتقا پیدا نکند، استفاده از قرآن به صورت محصور باقی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: ما برای معرفی قرآن باید از خود قرآن بهره گیریم تا بتوانیم این معجزه الهی را به جامعه و به درستی معرفی کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: باید توجه داشت که نیاز امروز جامعه ما، مسئله مقاومت است و در عین حال، قرآن همیشه می تواند در همه موضوعات، گره گُشایی داشته باشد.

حجت الاسلام قمی ادامه داد: تردیدی نیست که نسخه پیش برنده انقلاب اسلامی، مسئله مقاومت است.

وی با تصریح بر اهمیت تبیین وصیت نامه سردار شهید سلیمانی اذعان کرد: حاج قاسم، محور مقاومت بود و چنین شخصیتی در وصیت نامه مهم خود به این نکته کلیدی اشاره دارد که امروزه، جمهوری اسلامی در سربلندترین دوره خود قرار دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در توضیح این نکته افزود: به هر حال همه می دانیم که سردار سلیمانی اهل غلوّ نبود و در عین حال که به مشکلات موجود واقف بود، این جمله را بیان داشت و همچنین جمهوری اسلامی را در وصیت نامه خود، حرم اصلی در جهان خواند و به آن توجه داد.

قمی با تقدیر از جمع آوری و تدوین کتاب «قرآن، کتاب مقاومت» یادآور شد: این اثر می تواند منشأ برکت و مورد استفاده برای خُطبا، وُعّاظ و منبری ها باشد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید دانست که محتوای خوب، مایحتاج معرفتی جامعه در زیست بوم تبلیغی کشور است، بویژه آن که این محتوا، ریشه در آب یعنی ریشه در متون و معارف وحیانی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز