استاندار قم:

هرگونه عادی انگاری و سهل پنداری کرونا خطرناک است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۴۲۳۱
هرگونه عادی انگاری و سهل پنداری کرونا خطرناک است
استاندار قم هرگونه سهل پنداری و عادی انگاری ویروس کووید19 را خطرناک دانست و گفت: این امر می تواند سلامت عمومی شهروندان را با لطمات جبران ناپذیری همراه سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ارتحال آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت شهروندان و هموطنان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بویژه در مناسبت های این ایام بتوانیم همچنان سیر کاهشی و نزولی شیوع کرونا در بسیاری از نقاط کشور و از جمله استان قم را حفظ کنیم.

وی همچنین افزود: آغاز فصل سرما و احتمال جهش این ویروس می طلبد که هم استانی های فهیم همچنان مراقبت های ویژه ای را نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی داشته باشند.

استاندار قم در عین حال با بیان این که محدودیت های اعمال شده در راستای کاهش شیوع کرونا موفقیت آمیز بوده است، از همکاری مردم،  کسبه و اصناف قدردانی کرد و ادامه داد: شهروندان، اصناف و کسبه در  این مدت متحمل شرایط بسیار سختی شدند تا بتوانیم شیوع این بیماری را با موفقیت کنترل کرده و کاهش دهیم.

سرمست سپس خاطرنشان کرد: هرگونه عادی انگاری و سهل پنداری درباره این موضوع می تواند لطمات جبران ناپذیری را به سلامت عمومی شهروندان وارد کند.

وی همچنین به تداوم وضعیت زرد در استان قم اشاره کرد و اذعان کرد: إعمال محدودیت های مرتبط با منطقه زرد کرونایی در استان و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما