تخفیف ۲۰ درصدی عوارض و بهای خدمات از ۹ دی تا ۲۲ بهمن

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۵۰۴۹
تخفیف ۲۰ درصدی عوارض و بهای خدمات از ۹ دی تا ۲۲ بهمن
سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تخفیف 20 درصدی عوارض و بهای خدمات از 9 دی تا 22 بهمن خبر داد و گفت: در مجموع 20 درصد کاهش و تخفیف عوارض شامل پرداخت نقدی و یکجا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد وحیدنیا، با تشریح مصوبه شورای اسلامی شهر قم را برای اعمال تخفیف عوارض و بهای خدمات شهرداری قم، اظهار داشت: با توجه به آغاز دهه بصیرت از ۹ دی‌ماه، شهرداری قم با تصویب شورای اسلامی شهر قم تخفیفاتی را برای مؤدیان بدهکار در نظر گرفته است.

وی بازه زمانی بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف را ۹ دی‌ماه لغایت ۲۲ بهمن اعلام کرد و افزود: شمول کامل و ۲۰ درصدی این تخفیف برای پرداخت نقدی و یکجای عوارض و بهای خدمات در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم مصوبه شورای شهر را شامل عوارض صدور پروانه ندانست و تأکید کرد: عوارض صدور پروانه در این مصوبه شامل ۲۰ درصد کاهش و تخفیف نخواهد بود.

وی با درخواست از شهروندان برای حضور به‌موقع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام پرداخت عوارض خاطرنشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از ازدحام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت عوارض خود را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

وحید نیا تأکید کرد: ثبت درخواست اولیه پرداخت عوارض می‌بایست در سامانه قمیار ثبت‌شده و پس از آن برای پرداخت نقدی، به‌صورت حضوری به شهرداری مناطق هشتگانه مراجعه نمایند.

نظر شما