برگزاری کارگاه های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در قم

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۶۳۹۹
برگزاری کارگاه های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در قم
سلسله کارگاه های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد با پشتیبانی و مشارکت سمن های استان قم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هادی همتی رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان قم از برگزاری سلسله کارگاه های توانمندسازی سازمان مردم نهاد جوانان خبر داد.

وی عنوان کرد: نخستین کارگاه توانمندسازی سمن ها با موضوع " آشنایی با ساختار، کارکرد و جایگاه سازمان های مردم نهاد جوانان" با مشارکت موسسه مردم نهاد تصویر خانه هنرورزان برنا با مدیریت جناب آقای علی سلطانی، روز پنجشنبه مورخ ۱۱ دی ماه ۹۹ در سالن بعثت خانه جوانان استان قم و با حضور دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد به مدت ۸ ساعت برگزار شد.

همتی افزود: در ابتدای این کارگاه تخصصی و آموزشی با مشارکت شرکت کنندگان نقش و جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در جامعه بررسی شد سپس ساختارهای متفاوت مرتبط با شکل‌گیری، تاسیس و پایداری یک سمن مورد بحث قرار گرفت و در پایان به صورت خلاصه به کارکردهای متفاوت سمن و شناسایی اولویت‌های آن به همراه انواع سازمان‌های مردمی و تمایز میان آنان و شناسایی مراجع رسمی نظارتی، حمایتی ، توسط جناب آقای جعفر روشندل (تسهیلگر کارگاه های آموزشی با سابقه ۲ دهه فعالیت در حوزه سمن ها ) ارائه شد.

وی افزود: اقداماتی از جمله: اطلاع رسانی، ثبت نام کارگاه مذکور توسط دبیر مجمع مردم نهاد ستایشگر جوان جناب آقای دانیال اناری به عنوان مسئول روابط عمومی این کارگاه صورت گرفت و بیش از ۲۵ سازمان مردم نهاد جوان در این کارگاه شرکت کردند.

رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پایان گفت: مشارکت و حضور سمن ها در این کارگاه ها موجب توانمندی و افزایش مهارت های اجتماع محور ایشان خواهد شد و همچنین بستری مناسب برای فعالیت های مردمی با تکیه بر مهارت های مدیریتی متناسب فراهم می شود.

 

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز