رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و عمران شهرستان قم خبر داد

واگذاری ۲۰ هزار سهم توسط شرکت توسعه و عمران شهرستان قم از امروز

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۸۹۷۸
واگذاری ۲۰ هزار سهم توسط شرکت توسعه و عمران شهرستان قم از امروز
رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم گفت: این شرکت، در حال حاضر حدود ۱۰ هزار سهامدار دارد که تاکنون ۴۳ هزار سهم به آن‌ها عرضه کرده و هر سهامدار از یک و یا بیش از آن دارای سهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن صابری مقدم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مرحله چهارم فروش سهام این شرکت، از ۲۲ دی شروع می‌شود و تا ۲۰ اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در مرحله سوم فروش سهام این شرکت تعداد ۲۳ هزار سهم فروخته شد، افزود: در مرحله چهارم تا تعداد ۲۰ هزار سهم به ارزش هر سهم ۲۵۰ هزار تومان به متقاضیان واگذار می شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای خرید سهم می توانند به دفتر این شرکت تعاونی در مجتمع ناشران واقع در خیابان معلم مراجعه کنند، افزود: هر فرد دست کم پنج و حداکثر ۵۰۰ سهم می تواند خریداری کند.

صابری خاطرنشان کرد: همه سهامداران این شرکت تعاونی تا پایان سال گذشته معادل سهام خود، سود صد درصدی به صورت سهام دریافت کرده‌اند.

وی گفت: سهامداران این شرکت تعاونی از اعضای انجمن ایتام، تشکل های کارگری، اعضای بهزیستی، فرهنگیان، بنیاد شهید و کارکنان فروشگاه‌های جانبازان، استانداری، شهرداری و دیگر ادارات و قشرهای مختلف مردم قم هستند.

وی افزود: شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم حدود ۱۰ درصد عضویت کشوری را داراست که نشاندهنده اعتماد مردم قم به این شرکت است که امسال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین تعاونی‌های توسعه و عمران کشور مفتخر به کسب عنوان «تعاونی برتر ملی» شد.

صابری گفت: علاوه بر بهره‌برداری از کشتارگاه «طیب گوشت پارسا نوین ایران» در سال جاری؛ اجرای طرح‌های ساماندهی زایران عراقی، ایجاد برند حلال و محصولات وابسته، کارگزاری بلوار پیامبر اعظم(ص) و منطقه نمونه گردشگری کهک از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

وی ادامه داد: انجام قرارداد کارگزاری بلوک NE۳۴ در بلوار پیامبر اعظم(ص) در شهر قم مهم‌ترین طرحی بود که برای نخستین بار توسط این شرکت تعاونی اجرا شد و از سال ۱۳۹۴ مطالعات خود را آغاز کرد و در اسفند ۱۳۹۶ پیشنهاد سرمایه‌گذار معرفی شده، به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید.

وی افزود: این شرکت تعاونی، در راستای ایجاد «برند غذای حلال» موفق به اخذ موافقت و دستور استاندار قم شده و قبلا نیز تفاهمنامه‌ایی بین استانداری قم و ایالت «گانسو» و شهر «لین‌شیا» کشور چین در خصوص غذای حلال منعقد شده است.

صابری با اشاره به سفر زایران کشورهای اسلامی از جمله عراق به قم گفت:در زمینه خدمات‌دهی و ساماندهی به این زایران و نیز گردشگری سلامت و تحصیل دانشجویان غیرایرانی برنامه‌ریزی‌های خاصی صورت گرفته است.

وی همچنین به طرح منطقه نمونه گردشگری کهک اشاره و بیان کرد: این طرح در نزدیکی شهر کهک انجام خواهد شد تا خدمات‌دهی مناسب در زمینه گردشگری به مردم ارایه شود که جزو طرح های اصلی این شرکت است.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم، با بیان اینکه بیشتر شرکت های تعاونی تک‌منظوره هستند، گفت: چندمنظوره بودن این شرکت تعاونی و فعالیت در حوزه های گوناگون از جمله ویژگی های آن است.

وی گفت: توسعه سهم بخش تعاونی و مشارکت مردمی در انجام فعالیت‌های اقتصادی مشروع، کسب سود برای سهامداران و برقراری عدالت اجتماعی از طریق توزیع متعادل درآمدها در شهرستان، ماموریت این شرکت تعاونی است.

نظر شما