تلاش برای پرداخت سهم شهرداری‌ها از جرایم رانندگی در سال ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۹۵۷۰
تلاش برای پرداخت سهم شهرداری‌ها از جرایم رانندگی در سال ۱۴۰۰
رئیس شورای اسلامی شهر قم از پیگیری نمایندگان قم برای پرداخت سهم کامل و قانونی شهرداری‌ها از جرایم رانندگی در در بودجه سال 1400 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  عبدالله جلالی و در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: امروز بیست و دوم دی ماه، سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام راحل عظیم الشأن است که این روز را نیز گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در نوزدهم دی ماه سال جاری، اظهار کرد: نوزدهم دی ماه و حماسه قیام مردم قم، منشأ انقلاب اسلامی است که بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید این روز را هم در ظاهر و هم در محتوا و مضمون پاسداری کرد و زنده نگاه داشت.

جلالی با تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری در جهت پاسداشت و گرامیداشت این روز بزرگ، یادآور شد: همه ما باید شُکرگزار همه نعمت‌های الهی به‌ویژه نعمت رهبری باشیم که در بزنگاه‌ها و شرایط خاص سبب عزت بخشی و آبرومندی ایران اسلامی شده‌اند.

وی با اشاره به موضوع آلودگی هوا در کلانشهرها، تصریح کرد: امید است همه مسئولان به تکلیف خود در این موضوع مهم پایبند باشند و آن را به انجام برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: البته مردم هم باید در این زمینه، مراعات‌های لازم را داشته باشند و به‌ویژه با کاهش مصرف سوخت، نقش خود را در این امر ایفا کنند.

جلالی درباره تذکر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قم درباره ضرورت پرداخت سهم شهرداری‌ها از جرایم راهنمایی و رانندگی، به پیگیری نمایندگان قم در این زمینه اشاره کرد و گفت: یکی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گزارش داد که پرداخت این سهم در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ نهایی شده و ان شاء الله با تصویب نهایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، سهم قانونی برخی از دستگاه‌ها و از جمله شهرداری از جرایم راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۰ عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

 

نظر شما