بی‌تفاوتی در مقابل انجام منکرات در قرآن کریم بسیار مذمّت شده است

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۲۸۲۶
بی‌تفاوتی در مقابل انجام منکرات در قرآن کریم بسیار مذمّت شده است
آیت‌الله محمدرضا آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دادگستری استان قم با اشاره به آیه 78 سوره مبارکه مائده نتیجه بی‌تفاوتی و عدم توجه به فریضه نهی از منکر را لعنت از جانب خداوند متعال برشمردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده در اداره کل دادگستری استان و واحدهای تابعه خواستار حمایت جدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر شده و اظهار داشتند: حمایت شما از آمران به معروف و ناهیان از منکر باعث دلگرمی مردم در احیا و اجرای این دو فریضه الهی می‌شود.

وی در ادامه ضمن توجه دادن بر ضرورت بحث آموزش در برخورد با منکرات به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر در سطح عموم و ادارات استان اشاره نمود.

آیت‌الله آشتیانی با اشاره به دغدغه بزرگان و متدینین قم نسبت به وضعیت عفاف و حجاب در قم گفتند: درست است که وضعیت عفاف و حجاب در شهر قم از بسیاری از مناطق کشور بهتر است ولکن در صورت عدم توجه مؤمنین و مسئولین شهر مقدس قم نیز متأثر از شهرهای دیگر شده و وضعیت حجاب آن خراب خواهد شد؛ فلذا بر همه ما لازم و واجب است با دقت این وضعیت را رصد کرده و نگذاریم بدحجابی و شل حجابی در قم زیاد شود.

وی در پایان از امر به معروف مسئولان به عنوان اولویت کار ستاد نام برده و خواستار پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز