تأمین تجهیزات خط یک مترو قم با ۱۷ مناقصه طی سال جاری

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۴۷۹۸
تأمین تجهیزات خط یک مترو قم با ۱۷ مناقصه طی سال جاری
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به اولویت‌بندی تجهیزات لازم در پروژه قطار شهری در 9 بسته از اجرای 17 مناقصه برای تأمین این تجهیزات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، منصور درویشی با اشاره به اولویت بندی تأمین تجهیزات فاز اول راه اندازی پروژه خط یک مترو، از برگزاری ۱۷ مناقصه برای تأمین این تجهیزات خبر داد که تاکنون ۱۴ مورد از آن‌ها منجر به عقد قرارداد با تأمین کننده شده و تجهیزات مذکور در حال تولید است.

وی با اشاره به برخی از تجهیزات مورد نیاز خط یک مترو، اظهار داشت: در این پروژه، از ابتدا، موضوع تأمین تجهیزات مترو را در قالب ۹ بسته تفکیک کردیم که فرایندهای مهندسی خرید آنها در سال‌های گذشته انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم افزود: از ابتدای بهمن ماه ۹۸، نسبت به برگزاری مناقصات تأمین تجهیزات، به ترتیب اولویت‌هایی پروژه اقدام ‌شده است.

درویشی با بیان اینکه پیشرفت‌های خوبی در زمینه عملیات اجرایی در تونل و ایستگاه ها صورت گرفته است، همچنین تصریح کرد: تأمین ناوگان، انجام روسازی مسیر و دپو، تأمین توان و برق رسانی به مترو، در اولویت یک پروژه قرار گرفته‌اند و مناقصه دیگر تجهیزات مترویی مانند تهویه، اطفای حریق، مخابرات، آسانسور و پله برقی نیز توسط پیمانکار انجام شده است.

وی با بیان اینکه از  ۱۷مورد مناقصه‌ای که در یک سال گذشته برگزار شده، ۱۴ مورد آن منجر به ‌قرارداد با تأمین کننده شده است، افزود: پیش پرداخت قراردادهای مذکور، پرداخت شده و با نظارت سازمان قطار شهری، فرآیند ساخت تجهیزات هم توسط سازنده‌ها در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز