برگزاری ۱۴ وبینار تخصصی در رویداد ملی شتاب محیط زیست و خدمات شهری

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۶۷۷۶
برگزاری ۱۴ وبینار تخصصی در رویداد ملی شتاب محیط زیست و خدمات شهری
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی شتاب محیط زیست و خدمات شهری، از برگزاری 14 دوره آموزشی در قالب وبینار های تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  دکتر مصطفی ملایی با بین اینکه در این رویداد ملی تلاش شده است از افراد متخصص در محور های مختلف محیط زیست شهری  استفاده شود ، اظهار داشت:این وبینارهای تخصصی در قالب سلسله برنامه های رویداد شتاب (استارت آپ) محیط زیستی می باشد که در راستای ایجاد بستر های لازم برای نو آوری و سرمایه گذاری در مباحث محیط زست شهری اجرا میگردد.

وی  با  اشاره به اینکه تا کنون 2 وبینار تخصصی با حضور کارشناسان اجراء شده است ، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 14 وبینار تخصصی  از 5 بهمن ماه تا 21 بهمن ماه با موضوعات مرتبط با محیط زیست شهری برگزار خواهند شد.

مصطفی ملایی در  ادامه وبینار ایمنی ، تاب آوری و هوشمند سازی مدیریت بحران شهری و مدیریت بهینه منابع آب و برق مورد نیاز فضای سبز را از جمله وبینار های  برگزار شده عنوان کرد و افزود: خدمات فناورانه گردشگری، فرهنگ سازی افزایش مشارکت شهروندان در خدمات شهری، ایده های خلاقانه در زیبا سازی ، ساخت و نگهداری تجهیزات آتشنشانی از دیگر موضوعات پیش رو  این مجموعه وبینار های تخصصی می باشد.

 وی  تعمیرات تجهیزات پیشرفته خدمات شهری، خلاقیت در مدیریت پسماند، ارتقای کیفیت زندگی با توسعه خدمات هوشمند، توسعه ساختمان های سازگار با محیط زیست، تولید انرژی های پاک در ساختمان سبز، بهینه سازی مصرف منابع آب در ساختمان  و ارتقای کیفیت هوای داخل ساختمان را از دیگر موضوعات این سلسله وبینار های  رویداد ملی شتاب محیط زیست و خدمات شهری برشمرد.

دکتر مصطفی ملایی  با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه اجرای وبینار های تخصصی در حوزه محیط زیست شهری افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه های  مختلف که در این حوزه فعال هستند  بتوانیم در راستای اجرای وبینار های تخصصی با حضور افراد صاحب ایده  در محیط زیست شهری و اجرایی کردن ایده ها گام های موثری در شهر کریمه اهل بیت (س) برداریم.

خاطرنشان میشود: افراد علاقمند جهت شرکت در وبینار های تخصصی رویداد شتاب  محیط زیست شهری می تواند از 5 تا 21 بهمن از طریق لینک qommu.ir/startup  در نخستین رویداد ملی شتاب محیط زیست و خدمات شهری شرکت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز