مدیر عامل موسسه خیریه مهر و امید خادم الحسین(ع) خبر داد

شناسایی ۸۰۰ خانواده در راستای رزمایش کمک مومنانه در قم

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۶۸۷۴
شناسایی ۸۰۰ خانواده در راستای رزمایش کمک مومنانه در قم
بسیج عمومی خادم الحسین (ع) با همراهی تشکل های همسو و حضور ده ها جوان برادر و خواهر بیش از 800 خانواده را شناسایی و با توجه به فرمان رهبر انقلاب طی رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان از تمامی ظرفیت موجود در این بسیج عمومی استفاده و بار دیگر جهاد در راه رفع محرومیت نیازمندان را سر لوحه کارهای خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین رضا پارچه باف مدیر عامل موسسه خیریه مهر و امید خادم الحسین و مسئول مرحله چهارم بسیج عمومی خادم الحسین در بیان فعالیت ها گفت: خدمات انسان دوستانه به افراد فرصت زندگی دوباره، خنده روی لب و مقاومت آنها در برابر سختی ها و مشکلات اجتماعی و اقتصادی را می دهد و اینگونه فعالیت ها از برادران و خواهران بسیجی باعث تجلی ارزش ها در جامعه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری از نیروهای جوان و بسیجی و مخلص خدا در مبارزه برای پیشگیری و نابودی ویروس منحوس کرونا و کمک به نیازمندان و فقرا نقش سازمانهای مردم نهاد در سراسر ایران را پررنگ تر جلوه خواهد داد.

حجت الاسلام پارچه باف گفت: جوانان و نوجوانان با شرکت در این کارهای داوطلبانه به کاهش مشکلات نیازمندان کمک و زندگی را در دل آنها جوانه می زند. بسیج عمومی خادم الحسین (ع) با همراهی تشکل های همسو و حضور ده ها جوان برادر و خواهر بیش از 800 خانواده را شناسایی و با توجه به فرمان رهبر انقلاب طی رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان از تمامی ظرفیت موجود در این بسیج عمومی استفاده و بار دیگر جهاد در راه رفع محرومیت نیازمندان را سر لوحه کارهای خود قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز