۳۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه شش توزیع شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۶۸۸۸
۳۰  هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه شش توزیع شد
سرپرست شهرداری منطقه 6 قم از توزیع و پخش 30 هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه خبر داد و گفت: اجرای این عملیات در 215 هزار مترمربع مساحت از معابر منطقه صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا حسینی اظهار داشت: در راستای اجرای این مهم، روکش آسفالت در بلوار بعثت و شوارع فرعی، خیابان بلوار حمزه سید الشهدا(ع) و شوارع فرعی ساماندهی شدند.

وی بابیان این‌که رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر تأثیر بسزایی در ایجاد شهری ایده ال دارد، اظهار داشت: براین اساس عملیات مرمت و روکش آسفالت خیابان‌های شهید مصطفی خمینی و شوارع فرعی خیابان صیاد شیرازی اجرایی شد.

حسینی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که همه‌ساله از ابتدای سال جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد، رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر است تا با روان‌سازی حرکت خودروها و عابرین پیاده، شاهد پیشگیری از ایجاد ترافیک در شبکه‌های معابر درون‌شهری باشیم.

سرپرست شهرداری منطقه شش عنوان کرد: با توجه به مشکلات خیابان‌ها و محلات سطح این منطقه و نیاز بعضی از معابر به ترمیم و روکش آسفالت طی سال جاری عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های سطح شهر به‌صورت مستمر و با در نظر داشتن اولویت‌ها در حال اجراست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز