توزیع ۳۵۲ میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ در قم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۷۴۴۳
سرپرست تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: در ۱۰ ماه امسال، بیش از ۳۵۲ میلیون لیتر سوخت نفت گاز یورو ۴ در این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین سعیدی فر گفت: از این میزان بیش از ۸۰ درصد در حوزه حمل و نقل عمومی استان توزیع شده است؛ ضمن اینکه از سال ۹۸ به بعد ۴ جایگاه منتخب صرفاً به منظور توزیع نفتگاز یورو ۴ در سطح استان انتخاب شده و کل سوخت تخصیصی به اتوبوس‌رانی شهری می‌باشد.

سرپرست تامین و توزیع منطقه قم اضافه کرد: با توجه به این‌که شهرستان قم جزء کلان شهرها محسوب می‌شود، با پیگیری‌های مجموعه استان توانستیم از سال گذشته این سوخت را در استان توزیع نماییم.

وی بیان کرد: با توجه به میزان گوگرد بسیار پایین موجود در نفت گاز یورو۴، توزیع این سوخت باعث کاهش آلاینده‌های هوا می‌شود.

سعیدی فر اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون که ناوگان اتوبوس‌رانی قم نوسازی شد،‌ نفت گاز یورو۴ برای اتوبوس‌های شهر قم و حومه تامین و توزیع می‌شود که توزیع این سوخت، علاوه برمحل های ذخیره سوخت در اتوبوسرانی، در چهار جایگاه منتخب نیز انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که تا زمانیکه مشکلی در تامین این نفتگاز یورو نباشد،‌ این روند توزیع ادامه دارد افزود: با توجه به موقعیت استان قم در نزدیکی به پالایشگاه‌های مهم کشور، در حال حاضر ‌مشکلی در حوزه تامین سوخت نفتگاز یورو ۴ وجود ندارد.

لازم به ذکر است نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست استان به اتفاق نماینده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم به صورت مستمر از فرآورده نفتگاز یورو توزیع شده در چهار جایگاه منتخب نمونه برداری نموده و برای آزمایشگاه‌ همکار معتبر ارسال می نمایند و نتایج آنالیز برای سازمان حفاظت محیط زیست و هیئت محترم وزیران ارسال می‌شود.

استان قم دارای ۶۱ جایگاه توزیع فرآورده‌های مایع و ٤١ باب جایگاه سی ان جی ( ٢١ جایگاه دومنظوره و ٢٠ جایگاه تک منظوره) می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز