تشدید شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حرم بانوی کرامت

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۹۴۸۲
تشدید شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حرم بانوی کرامت
مدیر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت گفت: شرایط حضور در حرم بانوی کرامت و زیارت دچار تغییر شده و بیشترین توصیه‌های کادر بهداشت و درمان حرم بر سه محور اصلی عدم تجمع، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی عباسیان اظهار کرد: آموزش خادمان با محوریت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و لزوم ارائه تذکرات مرتبط با نکات بهداشتی به زائرین محترم به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: خادمان در اماکن مختلف حرم به‌صورت مستمر در حال ضدعفونی، شستشوی فرش‌ها، نرده گذاری جهت جلوگیری از تجمع، علامت‌گذاری فرش‌ها، نظارت مستمر بر رعایت شیوه‌نامه بهداشتی توسط زائرین و ارائه توصیه‌های بهداشتی به زائرین هستند.

وی تأکید کرد: با توجه به بروز بیماری کرونا و شرایطی زیستی که به وجود آمده است تقاضا داریم زائرین محترم هنگام ورود فاصله اجتماعی را رعایت و از حضور دسته‌جمعی خودداری و همچنین حتماً از ماسک استفاده کنند.

عباسیان یادآور شد: همان‌گونه که بیماری کرونا سبک زندگی را دچار تغییر و تحول کرده است، شرایط حضور در حرم بانوی کرامت و زیارت نیز دچار تغییر شده و سه پارامتر اصلی عدم تجمع، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از مهم‌ترین توصیه‌های کادر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت است.

مدیر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت در پایان گفت: خادمان حرم مطهر نیز با تاکید بر این سه اصل، به دنبال رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند.

وی از تلاش خادمان درمانگاه کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها در راستای خدمت‌رسانی به بیماران یاد کرد و افزود: حضور پزشکان و کادر درمان با تجربه و توانمند در این درمانگاه، موجب افزایش مراجعات افراد به درمانگاه شده است به همین علت ما در حد توان برای گسترش خدمات این مجموعه تلاش خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز