معاون شهردار قم خبر داد

ضدعفونی روزانه اماکن و وسایل بازی بوستان های قم/شهروندان از هرگونه تجمع در بوستان‌‌ها خودداری کنند

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۱۳۳۳
ضدعفونی روزانه اماکن و وسایل بازی بوستان های قم/شهروندان از هرگونه تجمع در بوستان‌‌ها خودداری کنند
معاون خدمات شهری شهرداری قم از ضدعفونی روزانه اماکن و وسایل بازی بوستان‌های قم خبر داد و گفت: شهروندان از هرگونه تجمع در بوستان‌ها خودداری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع از آغاز به کار بوستان‌های شهری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بند یک صورت‌جلسه هفتاد و دومین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با ریاست استاندار قم برگزار شد، بوستان‌های سطح شهر بازگشایی‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، تمام مجموعه‌های بازی و وسایل تندرستی به‌صورت کامل بازگشایی‌شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

سامع زمان بازگشایی نمازخانه‌های بوستان‌ها را هر روز بعد از اذان ظهر و اذان مغرب به مدت ۲ و نیم ساعت اعلام و بیان کرد: نمازخانه‌ها برای استفاده نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون هرگونه تجمع و گردهمایی بازگشایی‌شده است.

وی از ضدعفونی شدن مکان‌های بازگشایی در بوستان‌ها به‌صورت روزانه خبر داد و تأکید کرد: تمام مجموعه‌های بازی کودکان، وسایل تندرستی، سرویس‌های بهداشتی، نیمکت‌ها، سطل‌های زباله، نمازخانه‌ها و محل‌هایی که در تماس با افراد است به‌صورت روزانه و مستمر و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی ضدعفونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از شهروندان درخواست کرد از هرگونه تجمعات، مراسمات دورهمی و برنامه‌هایی که موجب ازدحام جمعیت می‌شود جلوگیری کرده و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تجمع و احتمال شیوع ویروس کرونا با عوامل پارکبان بوستان‌ها و گشت‌های کنترل و رفع تخلفات شهری هماهنگی‌های  لازم به‌عمل‌آمده تا از هرگونه تجمع جلوگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز