بهسازی بازار کفاشان قم آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۲۹۰۳
بهسازی بازار کفاشان قم آغاز می‌شود
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای بهسازی بازارهای نو و کهنه، از کلنگ‌زنی بهسازی بازار کفاشان تا انتهای سال 99 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، غلامرضا جانقربان در حاشیه کلنگ زنی عملیات اجرایی بهسازی معابر شهری اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال مردم بهسازی معابر شهری، گذرهای فرهنگی، راسته‌بازارها و تبدیل خیابان‌های هسته مرکزی شهر به پیاده راه در دستور کار شهرداری قرارگرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به بهسازی بازار کفاش‌ها و بازار نو و کهنه از سوی شهرداری قم افزود: در بازار نو که یک بازار قدیمی است در گذشته اتفاقاتی افتاده بود اما مورد رضایت مردم نبود و به همین منظور بهسازی آن به‌صورت مجدد در دستور کار قرار گرفت.

وی از اعتبار ۲.۶ میلیارد تومانی بهسازی بازار نو خبر داد و افزود: به پیشنهاد شهردار قم این اعتبار به این منظور اختصاص‌یافته و مورد تصویب شورای اسلامی شهر قم قرار گرفت.

به گفته جانقربان تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل میراث فرهنگی در همین رابطه منعقدشده است که کف سازی گذر نو و کهنه  از سوی شهرداری انجام‌شده و میراث هم مسئولیت تعمیر سقف این دو بازار را برعهده بگیرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: انتظار داریم که همزمان که کار کف‌سازی از سوی شهرداری انجام می‌شود، میراث هم برای کار تعمیرات سقف وارد شده و جداره بازار هم با مشارکت مردم بهسازی شود.

وی از عقد قرارداد بهسازی بازار کفاشان هم خبر داد و گفت: بازار کفشان نیز بازاری است که نیاز به ساماندهی و مرمت کف، سقف و بدنه دارد که در سال ۹۹ به مرحله کلنگ زنی می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز