استاندار قم عنوان کرد

عدم برگزاری مراسم اعتکاف در استان

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۰۸۲۲
عدم برگزاری مراسم اعتکاف در استان
استاندار قم با تاکید بر لزوم مراقبت های بیشتر برای پیشگیری از ورود ویروس جهش یافته کرونا به استان از عدم برگزاری مراسم اعتکاف در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم، با اشاره به گذشت یکسال از شیوع کرونا و در آستانه موج چهارم این ویروس ، اظهار کرد: در این جلسه  آخرین وضعیت  بیماری در سطح جهان و کشور  و مقایسه وضعیت استان ها در مقابله با این بیماری ارائه شد.

استاندار قم با اشاره به بروز موج چهارم بیماری در برخی از مناطق کشور، اضافه کرد: شتاب بستری ها و فوتی ها در نوع ویروس جهش یافته  ضرورت اتخاذ تدابیر و محدودیت های جدی را ضروری کرده است.

سرمست سفر های خارجی را منشا ویروس جهش یافته انگلیسی عنوان و با اشاره به زائر پذیری شهر قم خاطر نشان کرد: در خصوص اعمال محدودیت ها و الزام به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان  تصمیماتی گرفته شده است که پس از تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع رسانی خواهد شد

وی همچنین با اشاره به خطر افزایش شیوع بیماری در تعطیلات نوروزی ابراز امید واری کرد که با  تداوم محدودیت های سفر ، تردد و تجمعات و همکاری ها و همراهی های مردم  گام موثری در زمینه حفظ سلامت جامعه و پیش گیری از انتقال ویروس کرونا برداشته شود.

نظر شما