کمک دفتر آیت الله وحید خراسانی به زلزله زدگان سی سخت

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۰۹۹۴
کمک دفتر آیت الله وحید خراسانی به زلزله زدگان سی سخت
تاکنون ۵هزار پرس غذا به همت دفتر آیت الله وحید خراسانی طبخ و در میان زلزله زدگان سی‌سختی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الااسلام سجاد مظفر با اشاره به زلزله در شهر سی سخت، اظهار کرد: خوشبختانه در این زلزله تلفات جانی نداشتیم، اما خسارت های مالی زیادی به بار آمد.

وی افزود: پس از زلزله سی سخت بسیاری از خیرین و نیکوکاران و همچنین مجموع هایی که در کارهای خیر و کمک های مومنانه تلاش فعال هستند در محل حادثه حضور پیدا کردند و در همان ساعت های اولیه برخی از مشکلات مردم برطرف شد.

این روحانی جهادی با اشاره به اقداماتی که توسط دفتر آیت الله وحید خراسانی در استان کهگیلویه وبویر احمد انجام شده است، گفت: تاکنون ۵هزار پرس غذا طبخ و در میان زلزله زدگان سی سختی توزیع شده است.

وی یادآور شد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جدی گرفتن اصول بهداشتی، کار طبخ، بسته بندی و توزیع غذاها با رعایت کامل شیوه نامه‌ های بهداشتی انجام شد.

مظفر در پایان خاطرنشان کرد: علاوه براین در ایام کرونا نیز اقدامات مشابهی توسط دفتر حضرت آیت الله وحید در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت که از آن جمله می توان به توزیع ۸هزار جفت کفش به ارزش ۶ میلیارد ریال و خرید و توزیع وسایل ضروروی (یخچال، فرش، اجاق گاز، کولر، پتو و ...) به ارزش تقریبی  ۴ میلیارد ریال میان نیازمندان و مناطق کم برخوردار در ایام کرونایی اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز