تخلفات انتخاباتی زیر ذره بین دادگستری

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۲۰۰۵
تخلفات انتخاباتی زیر ذره بین دادگستری
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم از آغاز فعالیت ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های حضور مردم در صحنه تصمیم گیری در نظام مردم سالاردینی به شمار می‌رود و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با توجه به سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه در امر نظارت بر روند برگزاری انتخابات باید قانون و موازین به عنوان ملاک و معیار قرار گیرد.

وی با اشاره به شروع به کار این ستاد تصریح کرد: بر اساس ابلاغ رئیس کل دادگستری و رئیس پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی استان، سعید کاویانی به سمت دبیر این ستاد منصوب شده و دبیرخانه ستاد نیز در حال رصد و پایش اطلاعات و تحولات مربوط به انتخابات در سطح استان است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم در ادامه اظهار کرد: از آنجا  که مطابق منویات رهبر معظم انقلاب، حفظ سلامت انتخابات برای برگزار کنندگان آن در درجه اول اهمیت قرار دارد، بر این مبنا تمام دستگاه‌های مرتبط استانی موظفند به سهم خود برای برگزاری این امر مهم تلاش کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه احساس تکلیف نسبت به انتخابات امری جمعی است، از مسئولان، همشهریان و مجموعه‌های گوناگون سیاسی و اجتماعی و فعالان حوزه انتخابات دعوت می‌شود تا با اعلام نظرات، پیشنهادات و گزارشات خود با شماره تلفکس 36707063 و 36707076 ، این ستاد را در برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و مطابق قانون یاری کنند

 

نظر شما