برگزاری طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های عمومی قم

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۸۳۰۲
برگزاری طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های عمومی قم
سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از طرح کتابخانه‎گردی همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی روزهای 16 تا 18 اسفند ماه در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، همزمان با هفدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های عمومی استان قم با توجه به وضعیت آبی استان قم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

طرح «کتابخانه‌گردی» در سه روز متوالی از ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه در کتابخانه‌های تازه تأسیس و بازگشایی شده در سال جاری و کتابخانه‌های شاخص اجرا می‌شود که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، این طرح در شهرهای با وضعیت آبی و زرد با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از ازدحام جمعیت و رعایت زمان‌بندی جهت حضور مدعوین انجام خواهد شد.

در این طرح علاقه مندان علاوه بر بازدید از بخش ها و امکانات مختلف کتابخانه کارت عضویت رایگان دریافت خواهند کرد و اعضایی که مشمول جریمه دیرکرد شده‌اند از روز ۱۶ تا ۲۰ اسفند به شرط بازگرداندن کتاب جرائم دیرکردشان بخشوده خواهد شد. علاوه بر این در این ایام طرح «درخت‌یاری» که به کاشت نهال توسط کتابداران، اعضا و مسئولین در کتابخانه‌های عمومی و نامگذاری آن به نام شهدا، نویسندگان، بزرگان و شعرا اختصاص دارد، برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز