نسخه عربی سایت شهرداری قم رونمایی شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۴۵۰۲
نسخه عربی سایت شهرداری قم رونمایی شد
نسخه عربی پرتال شهرداری قم همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نسخه عربی پرتال شهرداری قم در حاشیه آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم در سال ۱۳۹۹ و همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر رونمایی شد.

این نسخه در راستای چندزبانه کردن پرتال سایت اطلاع‌رسانی شهرداری قم طراحی‌شده است و پس از راه‌اندازی نسخه انگلیسی در ماه‌های گذشته، دومین نسخه سایت شهرداری به زبان خارجی است که امروز افتتاح شد.

نسخه عربی سایت شهرداری قم به معرفی قم و اماکن مهم آن از جمله حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه می‌پردازد.

تاریخچه شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، اسامی شهرداران و معرفی شهردار فعلی قم و رزومه وی از دیگر بخش‌های سایت عربی شهرداری قم است.

بخش اخبار قم، اخبار شهرداری قم، اخبار و اتفاقات مهم و اطلاعات شهری از دیگر اطلاعات ارائه‌شده در نسخه عربی سایت شهرداری قم است.

این نسخه، ترجمه سایت فارسی شهرداری قم نیست، بلکه بنا بر نیازهای مخاطب عرب‌زبان و بین‌المللی طراحی‌شده است تا ارتباط بین این‌گونه از مخاطبان و شهرداری قم را بهبود بخشد.

اطلاعات این سایت به‌طور روزانه آپدیت می‌شود و به مرور اطلاعات فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نقشه قم به زبان عربی و اطلاعات سایر بخش‌های شهرداری به آن اضافه خواهد شد.

سایت عربی شهرداری قم توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم طراحی و اجراشده و محتوای آن توسط اداره بین‌الملل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مدیریت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز