ورود بیش از یک میلیون خودرو به قم در ۱۲ روز

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۸۰۶۱
ورود بیش از یک میلیون خودرو به قم در ۱۲ روز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از ورود بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو به استان از بیست و پنجم اسفند ماه 1399 تا ششم فروردین ماه 1400 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدحسن کلهری با اشاره به آغاز طرح نوروزی در استان قم از بیست و پنجم اسفند ماه سال گذشته بیان کرد: بیشترین تردد خودروها در محورهای استان مربوط به آزادراه تهران – قم و بالعکس بوده است.

وی اضافه کرد: آمار روزهای بیست و پنجم اسفند ماه 99 تا ششم فروردین ماه امسال نشان می دهد بیشترین تردد خودرو در محورهای استان مربوط به پلاک استان های تهران، قم، اصفهان و مرکزی به ترتیب با 37، 32، 7 و 4 درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در ادامه تصریح کرد: همچنین در همین بازه زمانی، حدود یک میلیون و 219 هزار خودرو وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال 99، 93 درصد افزایش و نسبت به مدت مشابه سال 98، 28 درصد کاهش را نشان می دهد.

کلهری درباره میزان ماندگاری خودروها در استان نیز گفت: خودروهای با پلاک استان های تهران، اصفهان، مرکزی و لرستان به ترتیب با حدود 50، 12، 6 و 4 درصد، بیشترین میران ماندگاری را در استان قم داشته اند.

وی در عین حال به آمار تردد خودروها در روز ششم فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: در این روز، 147 هزار خودرو وارد شهر قم شده اند که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل، 154 درصد افزایش را نشان می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز