استاندار قم بیان کرد:

پشتیبانی از تولید مهم ترین اولویت سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۸۰۶۲
پشتیبانی از تولید مهم ترین اولویت سال ۱۴۰۰
استاندار قم با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در سال جدید، پشتیبانی از تولید را مهم ترین اولویت این سال دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست با حضور در فرمانداری قم و در نشستی با فرماندار و بخشداران قم با بیان این که سال ۹۹ با وجود شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه، سالی سخت برای بود اظهار کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ شاهد گشایش های اقتصادی و پایان کرونا در کشور باشیم.

وی سپس به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» توجه داد و خاطر نشان کرد: قطعا  پشتیبانی از تولید، مهم ترین اولویت کاری مسؤولان در سال ۱۴۰۰ است و باید گام های عملی برای رونق هرچه بیشتر تولید برداشته شود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری در استان، اهتمام ویژه مسؤولان را برای برگزاری انتخابات باشکوه، امن و سالم خواستار شد.

سرمست همچنین پشتوانه نظام اسلامی را رأی مردم و مشارکت ایشان در انتخابات دانست و بیان کرد: مدیران برگزارگننده انتخابات باید فارغ از نتیجه به دنبال جذب حدّاکثری مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تلاش بخشداران برای توسعه بخش های استان قم اذعان کرد: محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال باید در دستور کار بخشداران استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز