اجرای ۸ پروژه مهم شهری در سال ۱۴۰۰ در قم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۹۱۸۲
اجرای ۸ پروژه مهم شهری در سال ۱۴۰۰ در قم
شهردار قم با اشاره به افتتاح 5 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در سال 99، از برنامه‌ریزی برای اجرای هشت پروژه مهم شهری در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد اظهار کرد: امیدواریم سال جدید بهتر از سال قبل بوده و شاهد شادی و نشاط بین مردم بوده و ما هم بتوانیم خدمتگزار خوبی باشیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های شهرداری قم گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف به خوبی در حال پیشروی است، به طوری که در سال گذشته یک هزار و ۴۰۰ میلیاد تومان سرمایه گذاری داشتیم. همچنین در سه ماهه سال جدید نیز با اجرای چهار پروژه با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست اقدام است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در سال گذشته پروژه‌های شهرداری با هزینه پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در شش مرحله اجرا و به بهره‌برداری رسید که در این زمینه شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه نوسازی کل ناوگان اتوبوسرانی و توسعه گسترده فضای سبز بودیم.

سقاییان نژاد ابراز کرد: امسال نیز ساخت ۳۵ بوستان جدید در دست اقدام است که به مرحله اجرا و بهره برداری می رسد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال نیز اجرای هشت پروژه بزرگ را در بخش‌های مختلف دست اقدام داریم که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه اواخر سال گذشته بدهی‌ها را در حد امکان پرداخت کردیم یادآور شد: بهترین حرکتی که در ساعات آخر اتفاق افتاد، اختصاص اوراق مشارکت به مبلغ پنج هزار میلیارد تومان بود که از این اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان برای قطار شهری قم در نظر گرفته است.

سقاییان نژاد بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که از ابتدای سال جدید در اولویت پروژه‌های عمرانی شهرداری قرار می‌گیرد، تسریع در ساخت قطارشهری قم است که این مهم نیز با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء و بازدیدی که قرار است مسئولان آن پس از تعطیلات نوروز از پروژه مترو قم داشته باشند دنبال می شود.

شهردار قم به اقدامات شهرداری در نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: شهرداری قم در این ایام به طور کامل آماده باش بود و تمام ستادهای آن نیز فعال بودند که از جمله آن می‌توان به ارائه خدمات مختلف شهری اشاره کرد، همچنین برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان ۸۰ دستگاه اتوبوس اختصاص یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز