ایجاد شور و نشاط مهدوی اولویت شهرداری در نیمه شعبان بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۰۷۱۹
ایجاد شور و نشاط مهدوی اولویت شهرداری در نیمه شعبان بود
معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز با تشریح اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری در نیمه شعبان گفت: ایجاد شور و نشاط مهدوی به همراه فضاسازی در اولویت برنامه‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع در دیدار شهردار و مدیران شهری قم با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در نیمه شعبان توسط مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: توجه به بیماری کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در موضوع نیمه شعبان با همکاری تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری سعی شد با برگزاری برنامه‌های متنوع شور و نشاط مهدوی را در شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انجام دیوارنگاره‌ها با موضوع بهار مهدوی، نصب پرچم‌ها و بیرق‌های شادی و رنگی، نورپردازی هماهنگ در بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار انتظار، آذین‌بندی رینگ مسجد جمکران ازجمله اقدامات در نیمه شعبان بود، تصریح کرد: راه‌اندازی پنج کاروان شادی و اجرای زنده سرود توسط دو کاروان به‌صورت زنده در نقاط مختلف شهر و برپایی نمایشگاه‌ها بود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: هشت منطقه شهرداری پیرامون مسجد جمکران با ماشین‌آلات و امکانات کامل حضور یافته و از نظر ایمنی و ارائه خدمات نیز خدمات را ارائه دادند و در بخش حمل‌ونقل نیز تعدادی اتوبوس اتوبوس‌ها تأمین و نسبت به جابجایی رایگان شهروندان اقدام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز